The Application of the Classical Communication Tools on the Business-to-Business Markets
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A10224869" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:10224869 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Application of the Classical Communication Tools on the Business-to-Business Markets
Popis výsledku v původním jazyce
Advertising, sales promotion, professional selling, direct marketing and public relations are the basic promotional tools of the marketing communication. Though the structure of these tools used on business-to-business (B2B) markets is the same as in theconsumer markets, particular methods of their application are adjusted to the specific customers? needs and their communication with suppliers. The example of the marketing communication adaptation is the integrated marketing communication (IMC) framework. This paper represents principles of adjusting classical marketing communication tools to particular characteristics of the current B2B market.
Název v anglickém jazyce
The Application of the Classical Communication Tools on the Business-to-Business Markets
Popis výsledku anglicky
Advertising, sales promotion, professional selling, direct marketing and public relations are the basic promotional tools of the marketing communication. Though the structure of these tools used on business-to-business (B2B) markets is the same as in theconsumer markets, particular methods of their application are adjusted to the specific customers? needs and their communication with suppliers. The example of the marketing communication adaptation is the integrated marketing communication (IMC) framework. This paper represents principles of adjusting classical marketing communication tools to particular characteristics of the current B2B market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEKON 2010
ISBN
978-80-248-2165-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
3. 2. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—