Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Application of the Classical Communication Tools on the Business-to-Business Markets

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A10224869" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:10224869 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Application of the Classical Communication Tools on the Business-to-Business Markets

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Advertising, sales promotion, professional selling, direct marketing and public relations are the basic promotional tools of the marketing communication. Though the structure of these tools used on business-to-business (B2B) markets is the same as in theconsumer markets, particular methods of their application are adjusted to the specific customers? needs and their communication with suppliers. The example of the marketing communication adaptation is the integrated marketing communication (IMC) framework. This paper represents principles of adjusting classical marketing communication tools to particular characteristics of the current B2B market.

  • Název v anglickém jazyce

    The Application of the Classical Communication Tools on the Business-to-Business Markets

  • Popis výsledku anglicky

    Advertising, sales promotion, professional selling, direct marketing and public relations are the basic promotional tools of the marketing communication. Though the structure of these tools used on business-to-business (B2B) markets is the same as in theconsumer markets, particular methods of their application are adjusted to the specific customers? needs and their communication with suppliers. The example of the marketing communication adaptation is the integrated marketing communication (IMC) framework. This paper represents principles of adjusting classical marketing communication tools to particular characteristics of the current B2B market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MEKON 2010

  • ISBN

    978-80-248-2165-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    3. 2. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku