Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-svět - prostředí, ve kterém žijeme

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506339" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506339 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-World - The Environment Where We Live

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-learning, e-marketing, e-mail, e-business, e-loans, e-ticket, e-life, e-government, e-shop.It's only a fragment of E-conceptions. Everything could be E- today. We live in E-world. It's very important for the companies and for the universities to catchthis trend. Information is the most expensive goods. Some authors call this situation as information war. The universities have to adapt their system of education to today's requirements. This paper presents new project at Faculty of Management and economics: E-Marketing - new subject at Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics in context of information age.

  • Název v anglickém jazyce

    E-World - The Environment Where We Live

  • Popis výsledku anglicky

    E-learning, e-marketing, e-mail, e-business, e-loans, e-ticket, e-life, e-government, e-shop.It's only a fragment of E-conceptions. Everything could be E- today. We live in E-world. It's very important for the companies and for the universities to catchthis trend. Information is the most expensive goods. Some authors call this situation as information war. The universities have to adapt their system of education to today's requirements. This paper presents new project at Faculty of Management and economics: E-Marketing - new subject at Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics in context of information age.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Virtual university VU´07 - 8th International Conference

  • ISBN

    978-80-89316-09-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    279

  • Strana od-do

    109-111

  • Název nakladatele

    STU Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku