Přínosy Tomáše Bati marketingové komunikaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503134" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503134 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přínosy Tomáše Bati marketingové komunikaci
Popis výsledku v původním jazyce
Pokud bychom chtěli aplikovat současné poznatky o marketingové komunikaci analogicky na propagační činnosti firmy Baťa, velice bychom se divili, jak rozpracovaná filozofie integrované marketingové komunikace se ve firmě používala, jak byly využívány moderní formy jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Samozřejmě, že v té době neexistoval internet, intranet, CD-ROM a některé další moderní média komunikace, ale ostatní využil beze zbytku a v mnohých byl průkopníkem.
Název v anglickém jazyce
Tomas Bata and his asset of the marketing communication
Popis výsledku anglicky
If we would like to apply current observation of marketing communication by analogy to promotional activities Bata´s company, we will be surprised, how the philosophy in hand of integrated marketing communication used tu use, how the modern form of eachimplement of marketing communication used tu use. Of course internet, intranet, CD-ROM and some other modern media of communication didn´t exist in that time. But he utilized the others media free of the rest and he was pioneer by many.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Kožařství
ISSN
0023-4338
e-ISSN
—
Svazek periodika
55
Číslo periodika v rámci svazku
7
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
6-7
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—