Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přínosy Tomáše Bati marketingové komunikaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503134" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503134 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přínosy Tomáše Bati marketingové komunikaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pokud bychom chtěli aplikovat současné poznatky o marketingové komunikaci analogicky na propagační činnosti firmy Baťa, velice bychom se divili, jak rozpracovaná filozofie integrované marketingové komunikace se ve firmě používala, jak byly využívány moderní formy jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Samozřejmě, že v té době neexistoval internet, intranet, CD-ROM a některé další moderní média komunikace, ale ostatní využil beze zbytku a v mnohých byl průkopníkem.

  • Název v anglickém jazyce

    Tomas Bata and his asset of the marketing communication

  • Popis výsledku anglicky

    If we would like to apply current observation of marketing communication by analogy to promotional activities Bata´s company, we will be surprised, how the philosophy in hand of integrated marketing communication used tu use, how the modern form of eachimplement of marketing communication used tu use. Of course internet, intranet, CD-ROM and some other modern media of communication didn´t exist in that time. But he utilized the others media free of the rest and he was pioneer by many.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Kožařství

  • ISSN

    0023-4338

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    55

  • Číslo periodika v rámci svazku

    7

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    6-7

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus