Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Loyalty Programmes of Selective Grocery Retailers in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F15%3A43888935" target="_blank" >RIV/60076658:12510/15:43888935 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/actaun201563020617" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.11118/actaun201563020617</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/actaun201563020617" target="_blank" >10.11118/actaun201563020617</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Loyalty Programmes of Selective Grocery Retailers in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with long term loyalty programmes of selective grocery retailers who operate in the market within the Czech Republic. Only those loyalty programmes designed for the end customers are taken into account, so this study is concerned with the B2C area. A long term loyalty programmes last at least for one year, i.e. twelve months (this time determination is valid for purposes of this paper). The main aim of this paper is to identify the single elements and principles occurring in long term loyalty programmes and then to develop an illustrative model. The presented output is a model of long term loyalty programmes that captures the three following phases: the establishment, development (or building) and termination of the relationship. In addition, from the empirical research, an interesting fact has emerged: two of the analysed long term loyalty programmes were launched at a similar time. This could be explained through the tendency for companies to copy the successful acti

  • Název v anglickém jazyce

    Loyalty Programmes of Selective Grocery Retailers in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with long term loyalty programmes of selective grocery retailers who operate in the market within the Czech Republic. Only those loyalty programmes designed for the end customers are taken into account, so this study is concerned with the B2C area. A long term loyalty programmes last at least for one year, i.e. twelve months (this time determination is valid for purposes of this paper). The main aim of this paper is to identify the single elements and principles occurring in long term loyalty programmes and then to develop an illustrative model. The presented output is a model of long term loyalty programmes that captures the three following phases: the establishment, development (or building) and termination of the relationship. In addition, from the empirical research, an interesting fact has emerged: two of the analysed long term loyalty programmes were launched at a similar time. This could be explained through the tendency for companies to copy the successful acti

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    63

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    617-625

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus