Zpětná vazba od zákazníků v maloobchodě: překážky a stimuly pro její poskytování. Časť I.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F15%3A43888940" target="_blank" >RIV/60076658:12510/15:43888940 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zpětná vazba od zákazníků v maloobchodě: překážky a stimuly pro její poskytování. Časť I.
Popis výsledku v původním jazyce
Zpětná vazba od zákazníků v podobě jejich názorů, připomínek, podnětů a recenzí představuje pro podnikatelské subjekty zdroj informací, jenž by určitě neměl být přehlížen. Zákazníci však mohou pociťovat překážky, které jim v poskytování zpětné vazby brání. Proto je užitečné tyto překážky identifikovat a kromě toho rovněž zjistit stimuly a další podmínky, za nichž se ochota zákazníků poskytovat zpětnou vazbu zvyšuje. Předkládaný článek se zabývá právě tímto tématem, a to v kontextu maloobchodu.
Název v anglickém jazyce
Customer feedback in Retailing: Barriers and Stimulation (Part I.)
Popis výsledku anglicky
Customer feedback that can have a form of their opinions, comments, suggestions or reviews is a valuable source of information that should not be ignored. However, customers can perceive some barriers that block willingness to give feedback. This is thereason why it is vital to identify such barriers and in addition to that, it is also useful to find out what kinds of incentives are able to raise customer willingness to give feedback. This paper focuses on the area of retailing. The undertaken researchamong university students has shown that the basic barrier is the necessity to devote to giving feedback unreasonably huge amount of time. This barrier is followed by the feeling that giving customer feedback is pointless. The third reason why customersdo not want to give their feedback is the impossibility to do it through a way that will be convenient for them. To the ways, how to stimulate customers to give their feedback, belong: creating such conditions that enable easy delivery o
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science and Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
X
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
39-45
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—