Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing planning proces - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F17%3A43895495" target="_blank" >RIV/60076658:12510/17:43895495 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.linkedin.com/company-beta/18012483" target="_blank" >http://www.linkedin.com/company-beta/18012483</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing planning proces - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing planning is a critical business issue, a prerequisite for its successful future. Aforementioned applies to established organizations that take part in market operations for an extended or long time, but also for new entrants to the market. Careful planning allows companies to present themselves in the supply market that many competitors may not face. It can not be managed out that a company without a proper planning will be successful (but mostly only for a short time), but with high-quality planning, the success will be higher and longer. The paper deals with the marketing planning process as a complex of business activities.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing planning proces - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing planning is a critical business issue, a prerequisite for its successful future. Aforementioned applies to established organizations that take part in market operations for an extended or long time, but also for new entrants to the market. Careful planning allows companies to present themselves in the supply market that many competitors may not face. It can not be managed out that a company without a proper planning will be successful (but mostly only for a short time), but with high-quality planning, the success will be higher and longer. The paper deals with the marketing planning process as a complex of business activities.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science and Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    43-53

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus