Marketing planning proces - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F17%3A43895495" target="_blank" >RIV/60076658:12510/17:43895495 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.linkedin.com/company-beta/18012483" target="_blank" >http://www.linkedin.com/company-beta/18012483</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing planning proces - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing planning is a critical business issue, a prerequisite for its successful future. Aforementioned applies to established organizations that take part in market operations for an extended or long time, but also for new entrants to the market. Careful planning allows companies to present themselves in the supply market that many competitors may not face. It can not be managed out that a company without a proper planning will be successful (but mostly only for a short time), but with high-quality planning, the success will be higher and longer. The paper deals with the marketing planning process as a complex of business activities.
Název v anglickém jazyce
Marketing planning proces - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life
Popis výsledku anglicky
Marketing planning is a critical business issue, a prerequisite for its successful future. Aforementioned applies to established organizations that take part in market operations for an extended or long time, but also for new entrants to the market. Careful planning allows companies to present themselves in the supply market that many competitors may not face. It can not be managed out that a company without a proper planning will be successful (but mostly only for a short time), but with high-quality planning, the success will be higher and longer. The paper deals with the marketing planning process as a complex of business activities.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science and Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
43-53
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—