Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experience with Automatic Testing System in Teaching C# Programming

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F17%3A43896109" target="_blank" >RIV/60076658:12510/17:43896109 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experience with Automatic Testing System in Teaching C# Programming

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper, we describe a system of automatic evaluation of students&apos; assignments in teaching of programming in C# programming language. Within this teaching, the teacher uses the testing system. He creates a set of assignments and respective tests. Student inserts solutions of this assignments (their programming code) into the system. Student&apos;s code is then tested and automatic feedback is provided. The automatic testing system dramatically reduces the time of teachers in determining whether student&apos;s solution is correct, and shifts the emphasis on providing counselling and consultancy to students. Here, we present some particular experience with this testing system, we have acquired by the operation of this system within several years.

  • Název v anglickém jazyce

    Experience with Automatic Testing System in Teaching C# Programming

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, we describe a system of automatic evaluation of students&apos; assignments in teaching of programming in C# programming language. Within this teaching, the teacher uses the testing system. He creates a set of assignments and respective tests. Student inserts solutions of this assignments (their programming code) into the system. Student&apos;s code is then tested and automatic feedback is provided. The automatic testing system dramatically reduces the time of teachers in determining whether student&apos;s solution is correct, and shifts the emphasis on providing counselling and consultancy to students. Here, we present some particular experience with this testing system, we have acquired by the operation of this system within several years.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROCEEDINGS OF THE 14TH INTERNATIONAL CONFERENCE EFFICIENCY AND RESPONSIBILITY IN EDUCATION 2017 (ERIE)

  • ISBN

    978-80-213-2762-7

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    17-24

  • Název nakladatele

    CZECH UNIVERSITY LIFE SCIENCES PRAGUE

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    8. 6. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000409038600002