Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Český systém kvality služeb – nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43902280" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43902280 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Český systém kvality služeb – nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Služby představují důležitý zdroj ekonomického růstu. Podstata služeb je založena na kvalitě, s jakou jsou poskytovány klientům. Je tak žádoucí poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. V nejobecnějším smyslu kvalitu chápeme jako stupeň uspokojení zákazníkových požadavků (ISO 9001:2015). Ve vztahu k cestovnímu ruchu tak kvalita hraje klíčovou. Zejména pro organizace, které implementuje vhodné nástroje zvyšující kvalitu do svých aktivit, kvalita a management řízení kvality představují významnou konkurenční výhodu. V tržních podmínkách České republiky je takový nástroj zvyšování kvality reprezentován Českých systémem kvality služeb. Tento projekt je zaměřen na zvyšování kvality a konkurenceschopnosti na poli cestovního ruchu. Cílem tohoto příspěvku je představit tento systém, popsat podmínky jeho fungování a ověření použitelnosti Českého systému kvality služeb v praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Service Quality System – a Tool for Raising Competitiveness in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Services represent an important source of economic growth. The essence of services is based on the best possible level of providing them – that means with the highest quality. In the most general sense, quality is understand as a degree of fulfillment of customers´ requirements (ISO 9001:2015). Quality thus plays a crucial role in relation to tourism. Especially for organizations implementing appropriate tools to increase quality in their day-to-day activities, quality represents a significant competitive advantage. So it is necessary to pay special attention to the management of quality. In conditions of the Czech Republic is such management tool represented by the Czech Service Quality System (CSQS). This project is focused on raising quality and competitiveness in the field of tourism in the Czech Republic. The Czech Service Quality System is set up as a two-step system, suitable for SMEs in private as well as in the public sector. Successful certification is subject to the fulfillment of several entry conditions. The aim of this article is to introduce this system and to describe how the conditions are set and how the system works. The partial goal is to verify the applicability of the Czech Service Quality System in practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Cirkulární ekonomika a další vybrané aktuální aspekty ekonomie: Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

  • ISBN

    978-80-7394-802-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    163-168

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    7. 5. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku