Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Organizace a řízení cestovního ruchu v české republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00125781" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00125781 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Organizace a řízení cestovního ruchu v české republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na problematiku řízení a organizace cestovního ruchu v České republice. V teoretické rovině vychází z principů destinačního managementu, což je soubor technik a nástrojů sloužících k řízení turistické destinace. Tato činnost je v jednotlivých oblastech prováděna organizacemi cestovního ruchu (OCR), které koordinují, plánují a organizují, rozhodují a regulují cestovní ruch za účelem dosažení jeho udržitelného rozvoje a zachování konkurenceschopnosti na trhu. Přínosem příspěvku je analýza současné úrovně organizace cestovního ruchu v České republice a návrh modelu jeho efektivního řízení. Základním principem je spolupráce veřejného a podnikatelského sektoru, stanovení jasných kompetencí na jednotlivých úrovních řídící struktury a vytvoření komplexního rezervačního a informačního systému cestovního ruchu se začleněním všech dodavatelů služeb. Nezbytnou podmínkou funkčnosti tohoto systému je jeho propagace v zahraničí prostřednictvím CzechTourismu.

  • Název v anglickém jazyce

    THE ORGANIZATION AND MANAGEMENT OF TOURISM IN THE CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on problems in organizing and managing tourism in the Czech Republic. At the theoretical level it is based on the principles of destination management which is a set of techniques and tools that serve for managing a tourist destination.In individual areas this activity is conducted by organizations of tourism (OCR) that coordinate, plan and organize, decide and regulate tourism for the purpose of reaching its sustainable development and maintaining its competitiveness on the market. The contribution of this paper lies in the analysis of a contemporary level of organizing tourism in the Czech Republic and the suggestion of a model for its efficient management. The basic principle is the cooperation between public and entrepreneurial sectors, setting clear competences on individual levels of the managing structure and creating a complex reservation and information system of tourism involving all service providers. The promotion abroad by force of CzechTourism appears t

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2008 - 2. část

  • ISBN

    978-80-7392-021-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MSD, s. r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    13. 3. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku