PODPORA AKTIVITY STUDENTŮ PŘI SYNCHRONNÍ VÝUCE MATEMATIKY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F21%3A43902672" target="_blank" >RIV/60076658:12510/21:43902672 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PODPORA AKTIVITY STUDENTŮ PŘI SYNCHRONNÍ VÝUCE MATEMATIKY
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek shrnuje dosavadní zkušenosti autora s online výukou matematiky a představuje některé aktivizující výukové metody a techniky jako prostředek rozvoje aktivity studentů při online výuce na různých typech škol. Výběr aktivizujících metod vyplývá především ze zkušeností autora, odborné literatury, z diskusí se studenty a učiteli i z výsledků dotazníku z konce školního roku 2019/2020.
Název v anglickém jazyce
SUPPORT FOR STUDENT ACTIVITY IN SYNCHRONOUS TEACHING OF MATHEMATICS
Popis výsledku anglicky
T he paper summarizes the author’s previous experience with online teaching of Mathematics and presents some activating teaching methods and techniques as a means of developing students’ activity in online teaching at various types of schools. The selection of activating teaching methods results mainly from the author’s experience, from the literature, from discussions with students and teachers and from the results of a questionnaire from the end of the 2019/2020 school year.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu: NA CESTĚ KE SPRAVEDLNOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ: PEDAGOGICKÝ VÝZKUM PRO LEPŠÍ PRAXI A POLITIKU
ISBN
978-80-7392-367-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
308-312
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Filozofická fakulta
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
13. 9. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—