Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Destination management organisations´ marketing approach to overcrowded tourist destinations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F21%3A43904094" target="_blank" >RIV/60076658:12510/21:43904094 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/67" target="_blank" >http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/67</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Destination management organisations´ marketing approach to overcrowded tourist destinations

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ever more tourist destinations suffer from so called overtourism: the overcrowding of spaces by tourists. This phenomenon does not only affect popular foreign cities and resorts but also has an impact on smaller, regional destinations. This work studies the options of regulating overtourism through marketing efforts of such destinations through the examination of current marketing practice and its results in destinations Český Krumlov (CZ) and Morbihan (FR). Moreover, this work must reflect current situation in the field of international travel and tourism and its impact in the destinations as a result of the global Covid-19 pandemic.

  • Název v anglickém jazyce

    Destination management organisations´ marketing approach to overcrowded tourist destinations

  • Popis výsledku anglicky

    Ever more tourist destinations suffer from so called overtourism: the overcrowding of spaces by tourists. This phenomenon does not only affect popular foreign cities and resorts but also has an impact on smaller, regional destinations. This work studies the options of regulating overtourism through marketing efforts of such destinations through the examination of current marketing practice and its results in destinations Český Krumlov (CZ) and Morbihan (FR). Moreover, this work must reflect current situation in the field of international travel and tourism and its impact in the destinations as a result of the global Covid-19 pandemic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Cirkulární ekonomika a další vybrané aktuální aspekty ekonomie II. Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

  • ISBN

    978-80-7394-862-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    166-172

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    15. 4. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku