Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing a management v turistické destinaci Jižní Morava

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00010214" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00010214 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing and Management in the Tourist Destination of South Moravia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution reports on the development and experience in destination management and marketing in the tourist region of South Moravia. It characterizes the current status of destination management and marketing in Europe and its development in the Czech Republic. Further, it discusses the practical realization of destination management and marketing at particular levels of the chosen region. Finally, it describes the main problems of destination management and marketing in selected tourist regionsand the respective possible solutions.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing and Management in the Tourist Destination of South Moravia

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution reports on the development and experience in destination management and marketing in the tourist region of South Moravia. It characterizes the current status of destination management and marketing in Europe and its development in the Czech Republic. Further, it discusses the practical realization of destination management and marketing at particular levels of the chosen region. Finally, it describes the main problems of destination management and marketing in selected tourist regionsand the respective possible solutions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník + CD ROM referátů z 9. mezinárodní konference na téma: "Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství"

  • ISBN

    80-7040-690-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    192-197

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta katedra cestovního ruhcu v Táboře

  • Místo vydání

    Tábor

  • Místo konání akce

    Tábor

  • Datum konání akce

    19. 5. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku