Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VÝVOJ STRATEGICKÝCH DOKUMENTŮ CESTOVNÍHO RUCHU V JIHOČESKÉM KRAJI

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43883211" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43883211 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VÝVOJ STRATEGICKÝCH DOKUMENTŮ CESTOVNÍHO RUCHU V JIHOČESKÉM KRAJI

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jihočeský kraj patří dlouhodobě z hlediska cestovního ruchu k vedoucím destinacím v rámci České republiky. Základem úspěchu ve zvyšující se konkurenci destinací cestovního ruchu je koncepční pojetí destinačního managementu a marketingu, destinační plánování a zvolení vhodné strategie rozvoje cestovního ruchu ve vymezeném území. Důležitým nástrojem, který napomáhá efektivnímu řízení a systematickému rozvoji destinace ve střednědobém horizontu, je strategický dokument (Strategie rozvoje cestovního ruchu),který udává vizi a konkrétní cíle, jakých chce destinace v určitém časovém období dosáhnout, ale také návrh způsobů a cest, jakými těchto cílů dosáhnout. V následující práci je zhodnocen vývoj strategického plánování cestovního ruchu prostřednictvím rozvojových dokumentů v Jihočeském kraji v průběhu posledních 10 let. Na základě identifikovaných nedokonalostí současného vývoje pak navrhuje optimalizaci postupu tvorby strategických a taktických dokumentů v oblasti cestovního ruchu pro Ji

  • Název v anglickém jazyce

    DEVELOPMENT OF STRATEGIC DOCUMENTS FOR TOURISM IN THE SOUTH BOHEMIAN REGION

  • Popis výsledku anglicky

    From the aspect of the tourist industry the South Bohemian Region belongs, in the long term, to leading destinations in the Czech Republic. The success refl ected in the rising competition of tourist destinations is based on the concept of destination management, destination marketing, destination planning as well as on the selection of the right strategy for the development of the tourist industry within a particular area. An important instrument, which supports an effective management and systematic destination development in the medium term, is a strategic document (Strategy of Development of the Tourist Industry), which sets forth a vision and concrete aims to be achieved by a particular destination within a given period of time, as well as the proposal for ways of achieving these aims. The author evaluates the development of strategic planning in the tourist industry by means of development documents in the South Bohemian Region in the course of recent ten years. On the basis of i

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonomické rozhľady

  • ISSN

    0323-262X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    498-521

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus