Marketingová studie vstupu na zahraniční trhy pro vybraný podnik
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F23%3A43906350" target="_blank" >RIV/60076658:12510/23:43906350 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/85" target="_blank" >http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/85</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová studie vstupu na zahraniční trhy pro vybraný podnik
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem práce je, s využitím marketingových nástrojů, zhodnotit prostředí na zahraničních trzích pro expanzivybrané české firmy. Studie analyzuje firmu Granát, d.u.v., Turnov, která je výrobcem a distributorem originálních šperkůz pravých českých granátů, na jejichž těžbu má výhradní právo. Prostřednictvím vybraných marketingových analýz jsouhodnoceny čtyři konkrétní potenciální zahraniční trhy pro eventuální expanzi firmy. Na základě výsledků provedenýchanalýz je určen nejvhodnější zahraniční trh pro možný vstup firmy. U tohoto trhu je následně detailně provedena analýzavšech faktorů s důrazem na kulturní specifika a utvořena strategie vstupu na zahraniční trh. V další části jsou sepsánadoporučení pro postup v oblasti mezinárodního marketingu
Název v anglickém jazyce
Marketing study of entry into foreign markets for a selected company
Popis výsledku anglicky
The aim of the thesis is to evaluate the situation in foreign markets for the expansion of a selected Czechcompany using marketing tools. The study analyses the company Granát Turnov, which is a manufacturer and distributorof original jewellery made of genuine Czech garnets, for which it has the exclusive right to mine. Through selectedmarketing analyses, four specific potential foreign markets for the firm's potential expansion are evaluated. Based on theresults of the analyses, the most suitable foreign market for the company's potential entry is identified. For this market,a detailed analysis of all factors with emphasis on cultural specifics is then carried out and a foreign market entry strategyis formed. In the next section, recommendations for action in the field of international marketing are made.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Studentská vědecká a odborná činnost 2023. Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7694-002-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
39-42
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
20. 4. 2023
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—