Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová studie vstupu na zahraniční trhy pro vybraný podnik

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F23%3A43906350" target="_blank" >RIV/60076658:12510/23:43906350 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/85" target="_blank" >http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/85</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová studie vstupu na zahraniční trhy pro vybraný podnik

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem práce je, s využitím marketingových nástrojů, zhodnotit prostředí na zahraničních trzích pro expanzivybrané české firmy. Studie analyzuje firmu Granát, d.u.v., Turnov, která je výrobcem a distributorem originálních šperkůz pravých českých granátů, na jejichž těžbu má výhradní právo. Prostřednictvím vybraných marketingových analýz jsouhodnoceny čtyři konkrétní potenciální zahraniční trhy pro eventuální expanzi firmy. Na základě výsledků provedenýchanalýz je určen nejvhodnější zahraniční trh pro možný vstup firmy. U tohoto trhu je následně detailně provedena analýzavšech faktorů s důrazem na kulturní specifika a utvořena strategie vstupu na zahraniční trh. V další části jsou sepsánadoporučení pro postup v oblasti mezinárodního marketingu

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing study of entry into foreign markets for a selected company

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the thesis is to evaluate the situation in foreign markets for the expansion of a selected Czechcompany using marketing tools. The study analyses the company Granát Turnov, which is a manufacturer and distributorof original jewellery made of genuine Czech garnets, for which it has the exclusive right to mine. Through selectedmarketing analyses, four specific potential foreign markets for the firm&apos;s potential expansion are evaluated. Based on theresults of the analyses, the most suitable foreign market for the company&apos;s potential entry is identified. For this market,a detailed analysis of all factors with emphasis on cultural specifics is then carried out and a foreign market entry strategyis formed. In the next section, recommendations for action in the field of international marketing are made.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Studentská vědecká a odborná činnost 2023. Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

  • ISBN

    978-80-7694-002-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    39-42

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    20. 4. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku