Are spreadsheets worthwhile for all?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004103" target="_blank" >RIV/60076658:_____/02:00004103 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Are spreadsheets worthwhile for all?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zamýšlí nad tím, jak ovlivní rozšíření informačních technologií význam dovedností v počítání a jak ovlivňuje použití tabulkových procesorů ve školním vyučování chápání matematických pojmů
Název v anglickém jazyce
Are spreadsheets worthwhile for all?
Popis výsledku anglicky
Příspěvek se zamýšlí nad tím, jak ovlivní rozšíření informačních technologií význam dovedností v počítání a jak ovlivňuje použití tabulkových procesorů ve školním vyučování chápání matematických pojmů
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
L. Bazzini, C. W. Inchley: Proceedings CIEAEM 53. Mathematical Literacy in the Digital Era
ISBN
není uvedeno
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
158-164
Název nakladatele
Ghisetti e Corvii Editori Multi Media
Místo vydání
Milano
Místo konání akce
Milano
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—