Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problémy ve výuce matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG15__%2F03%3A2K215_26" target="_blank" >RIV/60162694:G15__/03:2K215_26 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problémy ve výuce matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá některými problémy, se kterými se setkáváme u přijímacích zkoušek a při výuce matematiky v 1. a 2. ročníku na vysoké škole. Jsou to problémy, které svědčí o tom, že studenti přicházející studovat na VŠ mají vesměs značné nedostatky z učiva matematiky střední, ale i základní školy. Neznalosti, které projevují a chyby, kterých se dopouštějí, jsou důsledkem toho, že matematické učivo na obou předchozích stupních škol je nedostatečn

  • Název v anglickém jazyce

    Problems of mathematics training

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with some problems we can encounter during entrance exams and mathematics training in the 1st and 2nd year students at university. These problems manifest that the secondary school students who come to study at university lack considerably methematical knowledge not only from the secondary, but also from the basic school. This lack and errors they make are consequences of insufficiently practised and "rooted" mathematical curriculum in the previous schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník semináře Moderní matematické metody v inženýrství

  • ISBN

    80-248-0480-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    177-179

  • Název nakladatele

    XXXX

  • Místo vydání

    Dolní Lomná

  • Místo konání akce

    Dolní Lomná

  • Datum konání akce

    1. 1. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku