Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prezentace jako efektivní prostředek testování akademických dovedností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F10%3A00421403" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/10:00421403 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prezentace jako efektivní prostředek testování akademických dovedností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá implementací powerpointových prezentací do rámce učebního kurikula bakalářského a magisterského studijního programu na Univerzitě obrany v Brně. Začlenění uvedeného prvku do výuky angličtiny rozšiřuje škálu způsobů testování akademických dovedností studentů. Popsaná metoda umožňuje obohatit oblast evaluačních procesů ve výuce. Zmíněný způsob testování zapojuje do hodnotícího procesu také samotné studenty (peer assessment). Hodnocení studenty probíhá pod vedením učitele a přispívá nejen k rozvoji jazyka, ale i kritického myšlení studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Presentations ? an effective tool for the testing of academic skills of university students

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the implementation of PowerPoint presentations in the syllabi of the Bachelor and Master Study Programmes at the University of Defence in Brno. Using this activity in English classes the teacher increases the range of tools testing desirable academic skills. The author offers a method which enables the scale of assessment techniques to be interestingly enhanced through active involvement of students in the testing and evaluating process. Being supervised by the teacher peer assessment contributes significantly both to the development of language skills and to critical thinking of students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference Alternativní metody výuky 2010

  • ISBN

    978-80-7435-043-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha, Přírodovědecká fakulta UK

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku