Prezentace jako efektivní prostředek testování akademických dovedností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F10%3A00421403" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/10:00421403 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prezentace jako efektivní prostředek testování akademických dovedností
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá implementací powerpointových prezentací do rámce učebního kurikula bakalářského a magisterského studijního programu na Univerzitě obrany v Brně. Začlenění uvedeného prvku do výuky angličtiny rozšiřuje škálu způsobů testování akademických dovedností studentů. Popsaná metoda umožňuje obohatit oblast evaluačních procesů ve výuce. Zmíněný způsob testování zapojuje do hodnotícího procesu také samotné studenty (peer assessment). Hodnocení studenty probíhá pod vedením učitele a přispívá nejen k rozvoji jazyka, ale i kritického myšlení studentů.
Název v anglickém jazyce
Presentations ? an effective tool for the testing of academic skills of university students
Popis výsledku anglicky
The paper describes the implementation of PowerPoint presentations in the syllabi of the Bachelor and Master Study Programmes at the University of Defence in Brno. Using this activity in English classes the teacher increases the range of tools testing desirable academic skills. The author offers a method which enables the scale of assessment techniques to be interestingly enhanced through active involvement of students in the testing and evaluating process. Being supervised by the teacher peer assessment contributes significantly both to the development of language skills and to critical thinking of students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z konference Alternativní metody výuky 2010
ISBN
978-80-7435-043-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha, Přírodovědecká fakulta UK
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—