Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití modelové varianty CCE-B1 k hodnocení komunikační kompetence studentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F13%3A00495197" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/13:00495197 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití modelové varianty CCE-B1 k hodnocení komunikační kompetence studentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Evaluace výsledků vzdělávání je neoddělitelnou součástí vyučovacího procesu, při němž mohou učitelé ovlivnit i schopnost žáků/studentů samostatně ohodnotit dosažené výsledky svého studia. Příspěvek přináší výsledky výzkumu, který se zaměřil na schopnostautoevaluace vlastní dosažené komunikační kompetence v českém jazyce u zahraničních studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of Model Exam CCE-B1 for Students´ Communication Competence Rating

  • Popis výsledku anglicky

    The pupils/students? knowledge and progress evaluation is an integral part of the educational process. During this period, the teacher should influence the formation of evaluation and self-assessment skills of their pupils/ students so that they are ableto independently and efficiently evaluate their own learning activities and learning process results. Our research was aimed to communicative competence testing in the group of Vietnamese students using standardised test CCE-B1. The results obtained from testing and from the questionnaire survey showed that the students have achieved satisfactory results in all tested skills but they evaluated their level incorrectly. The solution to this situation where students are not able to assess their own levelof competence in the studied language realistically could be the ELP and the ELP for university introduction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zvyšování kvality výuky a testování cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince)

  • ISBN

    978-80-87238-09-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ústav odborné a jazykové přípravy Univerzity Karlovy

  • Místo vydání

    Poděbrady

  • Místo konání akce

    UJOP UK Poděbrady

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku