Využití modelové varianty CCE-B1 k hodnocení komunikační kompetence studentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F13%3A00495197" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/13:00495197 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití modelové varianty CCE-B1 k hodnocení komunikační kompetence studentů
Popis výsledku v původním jazyce
Evaluace výsledků vzdělávání je neoddělitelnou součástí vyučovacího procesu, při němž mohou učitelé ovlivnit i schopnost žáků/studentů samostatně ohodnotit dosažené výsledky svého studia. Příspěvek přináší výsledky výzkumu, který se zaměřil na schopnostautoevaluace vlastní dosažené komunikační kompetence v českém jazyce u zahraničních studentů.
Název v anglickém jazyce
The Use of Model Exam CCE-B1 for Students´ Communication Competence Rating
Popis výsledku anglicky
The pupils/students? knowledge and progress evaluation is an integral part of the educational process. During this period, the teacher should influence the formation of evaluation and self-assessment skills of their pupils/ students so that they are ableto independently and efficiently evaluate their own learning activities and learning process results. Our research was aimed to communicative competence testing in the group of Vietnamese students using standardised test CCE-B1. The results obtained from testing and from the questionnaire survey showed that the students have achieved satisfactory results in all tested skills but they evaluated their level incorrectly. The solution to this situation where students are not able to assess their own levelof competence in the studied language realistically could be the ELP and the ELP for university introduction.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zvyšování kvality výuky a testování cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince)
ISBN
978-80-87238-09-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ústav odborné a jazykové přípravy Univerzity Karlovy
Místo vydání
Poděbrady
Místo konání akce
UJOP UK Poděbrady
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—