Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Autoevaluce v jazykové přípravě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F13%3A00502236" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/13:00502236 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Autoevaluce v jazykové přípravě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ověřování a hodnocení znalostí žáků a studentů je neoddělitelná součást vzdělávacího procesu. Výzkum, prezentovaný v článku, se zaměřil na testování rozsahu komunikační kompetence ve skupině studentů vysoké školy v angličtině. Výsledky, získané pomocí standardizovaného jazykového testu a dotazníkového šetření, ukázaly uspokojivou úroveň testovaných řečových dovedností, ale nízkou kompetenci autoevaluace studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-Assesment in Language Training

  • Popis výsledku anglicky

    The pupil/student´s knowledge and progress evaluation is an integral part of the educational proces. Our research was aimed at communicative competence testing in the group of Czech students using the standardised language test. The results obtained fromtesting and questionnaire survey showed that the students have achieved satisfactory results in all tested skills but they evaluated their level incorrectly.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    16-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus