Autoevaluce v jazykové přípravě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F13%3A00502236" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/13:00502236 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Autoevaluce v jazykové přípravě
Popis výsledku v původním jazyce
Ověřování a hodnocení znalostí žáků a studentů je neoddělitelná součást vzdělávacího procesu. Výzkum, prezentovaný v článku, se zaměřil na testování rozsahu komunikační kompetence ve skupině studentů vysoké školy v angličtině. Výsledky, získané pomocí standardizovaného jazykového testu a dotazníkového šetření, ukázaly uspokojivou úroveň testovaných řečových dovedností, ale nízkou kompetenci autoevaluace studentů.
Název v anglickém jazyce
Self-Assesment in Language Training
Popis výsledku anglicky
The pupil/student´s knowledge and progress evaluation is an integral part of the educational proces. Our research was aimed at communicative competence testing in the group of Czech students using the standardised language test. The results obtained fromtesting and questionnaire survey showed that the students have achieved satisfactory results in all tested skills but they evaluated their level incorrectly.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CASALC Review
ISSN
1804-9435
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
16-26
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—