Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nová dimenze prostoru terciárního vzdělávání aneb Konečně začínáme odstraňovat informační bariéry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F10%3A00426894" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/10:00426894 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nová dimenze prostoru terciárního vzdělávání aneb Konečně začínáme odstraňovat informační bariéry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vytvoření přehlednější a důvěryhodnější soustavy vysokoškolských studií představuje úkol, který je v současnosti řešen v mnoha zemích. Nejnovější poznatky v této oblasti ukazují, že účinným nástrojem k dosažení takového stavu, je vytvoření systému, kterýpopíše ne to, co student absolvoval (současný stav), ale co dovede (předpokládaný budoucí stav). Autor si klade za cíl představit, co nejširší akademické komunitě z vysokoškolských institucí, na pozadí řešení jednoho individuálního projektu národního, jak rozumět a začít přistupovat k obsahovému význam pojmů: evropský kvalifikační rámec, národní kvalifikační rámec, oblast vzdělávání, národní deskriptory, deskriptory oblasti vzdělávání. Toto všechno je prezentováno na základě výsledků, které byly autorem doposud získány v problematice týkající se především vzdělávání v oblasti bezpečnostních oborů.

  • Název v anglickém jazyce

    New Dimension of Tertiary Education or Finally We Have Started Removing Information Barriers

  • Popis výsledku anglicky

    The creation of more general and reliable system of university education represents a task which is currently dealt with in many countries. The latest pieces of knowledge in this field show that the creation of the system which will describe not what a student has graduated from (current state), but what he/she is able to do (expected future state) is an efficient tool for the achievement of such a state. On the basis of working on one individual national project, the author sets himself the aim of introducing to the academic community from university institutions how to understand and start approaching the meaning of concepts, such as European Qualification Framework, National Qualification Framework, educational field, national descriptors, descriptors in educational fields. All of this is presented on the basis of results which the author has gained so far in the problems regarding especially the education in the field of security service.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu

  • ISBN

    978-80-7231-733-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku