Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-LEARNING TECHNOLOGIES: MILITARY TERMINOLOGY COURSE DEVELOPMENT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F12%3A00480498" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/12:00480498 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-LEARNING TECHNOLOGIES: MILITARY TERMINOLOGY COURSE DEVELOPMENT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Learning sources and the distance course content are key aspects of distance education at the Language Training Centre, the University of Defence. The main emphasis is placed on developing materials that foster learner engagement with the content. According to the needs analysis, which was carried out in 2010, the authors found out that in the centre of students attention is military terminology, accompanied with an easy access to interactive materials. This information led the authors to design a new course of military terminology with the assistance of master programme students. The authors provide a theoretical framework to the process of a course development; describe the process of the military terminology course development and students? opinionson this course.

  • Název v anglickém jazyce

    E-LEARNING TECHNOLOGIES: MILITARY TERMINOLOGY COURSE DEVELOPMENT

  • Popis výsledku anglicky

    Learning sources and the distance course content are key aspects of distance education at the Language Training Centre, the University of Defence. The main emphasis is placed on developing materials that foster learner engagement with the content. According to the needs analysis, which was carried out in 2010, the authors found out that in the centre of students attention is military terminology, accompanied with an easy access to interactive materials. This information led the authors to design a new course of military terminology with the assistance of master programme students. The authors provide a theoretical framework to the process of a course development; describe the process of the military terminology course development and students? opinionson this course.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Knowledge Based Organization International Conference

  • ISSN

    1843-6722

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    RO - Rumunsko

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    888-895

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus