Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning: Roles in Distance Tertiary Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F11%3A00446756" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/11:00446756 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-learning: Roles in Distance Tertiary Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    ICT have undergone a rapid development in accordance with advances in the society. This state has to be reflected in the teaching process, while teaching languages is no exception. Language training at the University of Defence is carried out on both a full-time as well as a distance study basis. E-learning is an integral part of both forms of language study programmes. The possibilities of students? involvement into the process of creating study supports, especially for teaching and learning specific terminology were employed to determine the influence of technology-supported materials on the students? language learning. The co-operation with students enables their more active participation in study material preparation and during the lesson itself, the content of which responds to the needs of particular specialisations. The students? involvement motivates both sides of the educational process and influences them qualitatively.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning: Roles in Distance Tertiary Education

  • Popis výsledku anglicky

    ICT have undergone a rapid development in accordance with advances in the society. This state has to be reflected in the teaching process, while teaching languages is no exception. Language training at the University of Defence is carried out on both a full-time as well as a distance study basis. E-learning is an integral part of both forms of language study programmes. The possibilities of students? involvement into the process of creating study supports, especially for teaching and learning specific terminology were employed to determine the influence of technology-supported materials on the students? language learning. The co-operation with students enables their more active participation in study material preparation and during the lesson itself, the content of which responds to the needs of particular specialisations. The students? involvement motivates both sides of the educational process and influences them qualitatively.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 10th European Conference on e-Learning

  • ISBN

    978-1-908272-22-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    109-116

  • Název nakladatele

    Brighton Business School, University of Brighton

  • Místo vydání

    Brighton, Velká Británie

  • Místo konání akce

    Brighton, Velká Británie

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000300244000014