Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparace metod edukace studentů a provádění cvičení záchranných složek a orgánů krizového řízení při přípravě na řešení mimořádných událostí a krizových situací v prostředí konstruktivní simulace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F18%3A00535100" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/18:00535100 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://aktivity.unob.cz/dk/Documents/Conference%20proceedings%202018.pdf" target="_blank" >http://aktivity.unob.cz/dk/Documents/Conference%20proceedings%202018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komparace metod edukace studentů a provádění cvičení záchranných složek a orgánů krizového řízení při přípravě na řešení mimořádných událostí a krizových situací v prostředí konstruktivní simulace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá komparací dvou možných metod přípravy a provádění cvičení složek integrovaného záchranného systému (IZS) a orgánů krizového řízení při přípravě na řešení mimořádných událostí a krizových situací v prostředí konstruktivní simulace, která zároveň může sloužit i jako edukační nástroj pro studenty bezpečnostních oborů. Metody se liší ve způsobu, jakým jsou ovládány entity představující síly a prostředky složek IZS a orgánů krizového řízení ve virtuálním prostředí konstruktivní simulace. Článek identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby uvedených metod pomocí SWOT analýzy. Identifikované parametry obou metod jsou následně porovnány z hlediska přínosu pro edukaci a praxi cvičících subjektů.

  • Název v anglickém jazyce

    COMPARISON OF METHODS OF STUDENT EDUCATION AND PERFORMING OF THE EXERCISES OF THE INTEGRATED RESCUE SYSTEM AND THE CRISIS MANAGEMENT AUTHORITIES IN A CONSTRUCTIVE SIMULATION ENVIROMENT

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the comparison of two possible methods of preparation and performing of the exercises of the integrated rescue system (IRS) and the crisis management authorities in a constructive simulation enviroment. Constructive simulation can also serve as a tool for education of students in a security related fields of study. The methods differ in how entities representing the forces and resources of the IRS and crisis management authorities are controlled in the simulation enviroment. The article identifies the strengths and weaknesses, opportunities and threats of these methods using SWOT analysis. The identified parameters of both methods are then compared in terms of their contribution to the education and practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    13. doktorandská konference: Nové přístupy k zajištění bezpečnosti státu

  • ISBN

    978-80-7582-037-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    78-85

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku