Komparace metod edukace studentů a provádění cvičení záchranných složek a orgánů krizového řízení při přípravě na řešení mimořádných událostí a krizových situací v prostředí konstruktivní simulace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F18%3A00535100" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/18:00535100 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://aktivity.unob.cz/dk/Documents/Conference%20proceedings%202018.pdf" target="_blank" >http://aktivity.unob.cz/dk/Documents/Conference%20proceedings%202018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparace metod edukace studentů a provádění cvičení záchranných složek a orgánů krizového řízení při přípravě na řešení mimořádných událostí a krizových situací v prostředí konstruktivní simulace
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá komparací dvou možných metod přípravy a provádění cvičení složek integrovaného záchranného systému (IZS) a orgánů krizového řízení při přípravě na řešení mimořádných událostí a krizových situací v prostředí konstruktivní simulace, která zároveň může sloužit i jako edukační nástroj pro studenty bezpečnostních oborů. Metody se liší ve způsobu, jakým jsou ovládány entity představující síly a prostředky složek IZS a orgánů krizového řízení ve virtuálním prostředí konstruktivní simulace. Článek identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby uvedených metod pomocí SWOT analýzy. Identifikované parametry obou metod jsou následně porovnány z hlediska přínosu pro edukaci a praxi cvičících subjektů.
Název v anglickém jazyce
COMPARISON OF METHODS OF STUDENT EDUCATION AND PERFORMING OF THE EXERCISES OF THE INTEGRATED RESCUE SYSTEM AND THE CRISIS MANAGEMENT AUTHORITIES IN A CONSTRUCTIVE SIMULATION ENVIROMENT
Popis výsledku anglicky
The article deals with the comparison of two possible methods of preparation and performing of the exercises of the integrated rescue system (IRS) and the crisis management authorities in a constructive simulation enviroment. Constructive simulation can also serve as a tool for education of students in a security related fields of study. The methods differ in how entities representing the forces and resources of the IRS and crisis management authorities are controlled in the simulation enviroment. The article identifies the strengths and weaknesses, opportunities and threats of these methods using SWOT analysis. The identified parameters of both methods are then compared in terms of their contribution to the education and practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50901 - Other social sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
13. doktorandská konference: Nové přístupy k zajištění bezpečnosti státu
ISBN
978-80-7582-037-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
78-85
Název nakladatele
Univerzita obrany v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—