Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kontrola napětí ve víku spalovací komory raketového motoru na tuhou pohonnou hmotu zatíženého vnitřním tlakem.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F07%3A%230001464" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/07:#0001464 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Stress Check of Bottom Combustion Chamber Solid Propellant Rocket Motor Loaded by Internal Pressure

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper analyses the mechanical stress on bottom combustion chamber of solid propellant rocket motor. Combustion chamber is modeled like a thin-walled construction of type axis symmetrical shell. There is analyzed torispherical shape of the combustionchamber bottom. Theoretical analysis includes analytical and numerical solution of the problem. Analytical solution uses a force method of the combustion chamber parts edge load solution. Numerical solution is performed by finite elements method. Resultsof both the solutions have been proved experimentally with the help resistance strain gauge method.

  • Název v anglickém jazyce

    Stress Check of Bottom Combustion Chamber Solid Propellant Rocket Motor Loaded by Internal Pressure

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyses the mechanical stress on bottom combustion chamber of solid propellant rocket motor. Combustion chamber is modeled like a thin-walled construction of type axis symmetrical shell. There is analyzed torispherical shape of the combustionchamber bottom. Theoretical analysis includes analytical and numerical solution of the problem. Analytical solution uses a force method of the combustion chamber parts edge load solution. Numerical solution is performed by finite elements method. Resultsof both the solutions have been proved experimentally with the help resistance strain gauge method.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    sborník mezinárodní konference Modelovanie mechanických a mechatronických sústav 2007

  • ISBN

    978-80-8073-874-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    59-62

  • Název nakladatele

    Technická univerzita Košice

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku