Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stanovení doby životnosti vozidla na základě nákladů životního cyklu a intensity poruch.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F08%3A%230001621" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/08:#0001621 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Determination of Vehicle Durability Time Based on Life Cycle Costs and Failure Intensity.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the determination of optimal vehicle durability time depending on life cycle costs and failure intensity. This method adopts two separate approaches. The first approach is based on the life cycle costs calculation, and the second onthe determination of failure intensity relation. As an example of vehicle durability time assessment, the monitoring and calculation of the fixed indicators of the Land Rover Defender is used. In the course of twelve years 55 Land Rover vehicles were monitored. These vehicles drove almost eight million kilometres.

  • Název v anglickém jazyce

    Determination of Vehicle Durability Time Based on Life Cycle Costs and Failure Intensity.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the determination of optimal vehicle durability time depending on life cycle costs and failure intensity. This method adopts two separate approaches. The first approach is based on the life cycle costs calculation, and the second onthe determination of failure intensity relation. As an example of vehicle durability time assessment, the monitoring and calculation of the fixed indicators of the Land Rover Defender is used. In the course of twelve years 55 Land Rover vehicles were monitored. These vehicles drove almost eight million kilometres.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceeding of the international conference ?trans & MOTAUTO ´08?

  • ISBN

  • ISSN

    1313-5031

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Sozopol

  • Místo konání akce

    Sozopol

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku