Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Transportation during Crisis Situations and Natural Disasters

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F08%3A%230003033" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/08:#0003033 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Transportation during Crisis Situations and Natural Disasters

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goal of this paper is to identify the critical spots on the roads and in terrain, which are important for transportation control, traffic accident analyses and especially for the rescue operations management during the crisis situations and disasterssuch as floods, fires, storms, and so on. In paper are included: common criterions for the road critical spots determination, place (coordinates) determination and description of the critical spots. In the cases when we are not able to use the road net(due to damaged or destroyed segments and objects) we must provide the complete cross-country mobility analyses using the terrain futures also.

  • Název v anglickém jazyce

    Transportation during Crisis Situations and Natural Disasters

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this paper is to identify the critical spots on the roads and in terrain, which are important for transportation control, traffic accident analyses and especially for the rescue operations management during the crisis situations and disasterssuch as floods, fires, storms, and so on. In paper are included: common criterions for the road critical spots determination, place (coordinates) determination and description of the critical spots. In the cases when we are not able to use the road net(due to damaged or destroyed segments and objects) we must provide the complete cross-country mobility analyses using the terrain futures also.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů