Využití rozdílově dálkoměrných leteckých navigačních systémů v etapě přiblížení letadla na přistání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F09%3A%230002897" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/09:#0002897 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití rozdílově dálkoměrných leteckých navigačních systémů v etapě přiblížení letadla na přistání
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článku je setřídit požadavky na systémy, které jsou využívány při přesném přiblížení na přistání a přistání ve vojenském letectví a na základě analýzy těchto informací ukázat možnosti využití rozdílově dálkoměrných systémů pro systémy přesného přiblížení na přistání, se zaměřením na geometrii navrhovaného systému. Součástí je i ukázka simulace kursové informace a stanovení přesnosti této kursové informace, což je jeden z hlavních podkladů pro komplexní analýzu geometrie nevizuálního systému přesného přiblížení na přistání a přistání pracujícím na hyperbolickém principu
Název v anglickém jazyce
Utilizing of diferential-range navigation systems in the approach to landing phase
Popis výsledku anglicky
The deal of this paper is an analysis of requirement in hyperbolic systems, where it is usable for precision landing system in military aviation and possibilities of these systems producing. The part of this paper is simulation of hyperbolic system in the course line; it is one of basis for complex analysis in the precision landing system, which it based on hyperbolic system.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
KA - Vojenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/OVUOFVT200802" target="_blank" >OVUOFVT200802: FŮZE - Inovace technologií zpracování dat ze senzorů umístněných na moderní letecké technice a fůze dat z těchto senzorů v prostředí NEC</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Využití rozdílově dálkoměrných leteckých navigačních systémů v etapě přiblížení letadla na přistání
ISBN
978-80-7231-670-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno, Czech republic
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—