Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proposal of a time-triggered avionic electrical subsystem using CANaerospace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F09%3A%230002906" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/09:#0002906 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Proposal of a time-triggered avionic electrical subsystem using CANaerospace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with an Electrical Subsystem (ESS) of the Avionic System (AS) proposal. The AS is designed to acquire and process flight data, as well as to provide them to the Network Enabled Capability (NEC) in aerospace. To serve as an on-board communication bus, Controller Area Network (CAN) with CANaerospace protocol has been selected. The CAN is an event-triggered system, in which data transmission is driven by internal events in the bus nodes. A different time-triggered approach is described in the paper and new more flexible principle of data transfer scheduling is proposed.

  • Název v anglickém jazyce

    Proposal of a time-triggered avionic electrical subsystem using CANaerospace

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with an Electrical Subsystem (ESS) of the Avionic System (AS) proposal. The AS is designed to acquire and process flight data, as well as to provide them to the Network Enabled Capability (NEC) in aerospace. To serve as an on-board communication bus, Controller Area Network (CAN) with CANaerospace protocol has been selected. The CAN is an event-triggered system, in which data transmission is driven by internal events in the bus nodes. A different time-triggered approach is described in the paper and new more flexible principle of data transfer scheduling is proposed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/OVUOFVT200802" target="_blank" >OVUOFVT200802: FŮZE - Inovace technologií zpracování dat ze senzorů umístněných na moderní letecké technice a fůze dat z těchto senzorů v prostředí NEC</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICMT?09 International Conference on Military Technologies 2009

  • ISBN

    978-80-7231-649-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Defence

  • Místo vydání

    Brno, Czech Republic

  • Místo konání akce

    Brno, Czech republic

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku