Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE IMPORTANCE OF COMPUTER ALGEBRA SYSTEMS IN PART TIME AND DISTANCE STUDY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F09%3A%230003058" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/09:#0003058 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE IMPORTANCE OF COMPUTER ALGEBRA SYSTEMS IN PART TIME AND DISTANCE STUDY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The abilities of contemporary CAS (Maple, Mathematica, Matlab and others) have increased substantially, they are able to realize symbolical evaluations, visualize complex plane and space objects, to perform complicated numerical evaluations, and so on. The amount of lessons in the part time and distance form of study is rather small, teachers have only limited possibilities to make students acquainted with more complicated problems, applications of various topics and to practice more thoroughly routineprocedures. That is why the use of CAS in teaching can increase considerably the quality of preparation of students in this form of study and help them understand better new subjects.

  • Název v anglickém jazyce

    THE IMPORTANCE OF COMPUTER ALGEBRA SYSTEMS IN PART TIME AND DISTANCE STUDY

  • Popis výsledku anglicky

    The abilities of contemporary CAS (Maple, Mathematica, Matlab and others) have increased substantially, they are able to realize symbolical evaluations, visualize complex plane and space objects, to perform complicated numerical evaluations, and so on. The amount of lessons in the part time and distance form of study is rather small, teachers have only limited possibilities to make students acquainted with more complicated problems, applications of various topics and to practice more thoroughly routineprocedures. That is why the use of CAS in teaching can increase considerably the quality of preparation of students in this form of study and help them understand better new subjects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DISTANCE LEARNING, SIMULATION AND COMMUNICATION 2009

  • ISBN

    978-80-7231-638-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku