Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Human?s features ? pilot?s during aircraft flight control from automatic regulation viewpoint

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F10%3A00423392" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/10:00423392 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Human?s features ? pilot?s during aircraft flight control from automatic regulation viewpoint

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper represents an attempt to analyze the human?s properties in the aircraft flight control. Replacement model of human?s behaviour is created - pilot in the automatic control viewpoint. The history does not provide much information on how to accessto the analysis of human?s features in terms of automatic control. Simulations of human?s "response" on the impulse input are an essential building block in the design of circuits of auto flight aircraft control. Particular attention is paid to simulation analysis of group pilot - aircraft during dumping the fast aircraft oscillations and during longitudinal movement control and lateral movement control.

  • Název v anglickém jazyce

    Human?s features ? pilot?s during aircraft flight control from automatic regulation viewpoint

  • Popis výsledku anglicky

    The paper represents an attempt to analyze the human?s properties in the aircraft flight control. Replacement model of human?s behaviour is created - pilot in the automatic control viewpoint. The history does not provide much information on how to accessto the analysis of human?s features in terms of automatic control. Simulations of human?s "response" on the impulse input are an essential building block in the design of circuits of auto flight aircraft control. Particular attention is paid to simulation analysis of group pilot - aircraft during dumping the fast aircraft oscillations and during longitudinal movement control and lateral movement control.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/OVUOFVT200802" target="_blank" >OVUOFVT200802: FŮZE - Inovace technologií zpracování dat ze senzorů umístněných na moderní letecké technice a fůze dat z těchto senzorů v prostředí NEC</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    4th International Symposium on Measurement, Analysis and Modeling of Human Functions

  • ISBN

    978-80-01-04577-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické

  • Místo vydání

    Praha, Česká republika

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku