Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modeling of the Relief Impact to Cross-Country Movement

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F10%3A00425107" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/10:00425107 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modeling of the Relief Impact to Cross-Country Movement

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The sophistic modeling of the Cross-Country Movement is very important for the military training and operations. Terrain relief slopes are the most important features for this modeling because of terrain interaction with vehicles. Also soils, vegetation,drainage (hydrology), meteorological factors and vehicle movement characteristics are concerned for this modeling. The goal of this paper is the particular analysis of the critical relief factors in terrain, which are important for the vehicles manoeuvre and their cartographic visualization. The relief gradient and microrelief forms impacts to cross-country movement according to the profile description of vehicle route are analyzed in paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Modeling of the Relief Impact to Cross-Country Movement

  • Popis výsledku anglicky

    The sophistic modeling of the Cross-Country Movement is very important for the military training and operations. Terrain relief slopes are the most important features for this modeling because of terrain interaction with vehicles. Also soils, vegetation,drainage (hydrology), meteorological factors and vehicle movement characteristics are concerned for this modeling. The goal of this paper is the particular analysis of the critical relief factors in terrain, which are important for the vehicles manoeuvre and their cartographic visualization. The relief gradient and microrelief forms impacts to cross-country movement according to the profile description of vehicle route are analyzed in paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/OVUOFVT200801" target="_blank" >OVUOFVT200801: METEOR - Geografické a meteorologické faktory bojiště, jejich dynamická vizualizace a lokalizace v systémech velení a řízení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the ICMSC 2010 conference

  • ISBN

    978-1-4244-8823-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Cairo

  • Místo konání akce

    Cairo, Egypt

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku