Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Plug-in Hybrid without Generator

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F11%3A00446176" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/11:00446176 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Plug-in Hybrid without Generator

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The energy conversion, which includes the energy storage in the electrochemical battery is not very effective, therefore the recharging of battery from the engine at longer trips is not suitable. The proposed concept of plug in hybrid (PHEV) offers instead of a generator the standard manual gearbox connected with one axis and the second axis of vehicle is driven by electric motor EM. The comeback of parallel-drive concept can increase the vehicle reliability, because the both independent parallel drivesare strong enough to drive vehicle separately and the EM can serve as a generator for recuperative braking similarly as in common hybrid connected with engine via wheels.

  • Název v anglickém jazyce

    Plug-in Hybrid without Generator

  • Popis výsledku anglicky

    The energy conversion, which includes the energy storage in the electrochemical battery is not very effective, therefore the recharging of battery from the engine at longer trips is not suitable. The proposed concept of plug in hybrid (PHEV) offers instead of a generator the standard manual gearbox connected with one axis and the second axis of vehicle is driven by electric motor EM. The comeback of parallel-drive concept can increase the vehicle reliability, because the both independent parallel drivesare strong enough to drive vehicle separately and the EM can serve as a generator for recuperative braking similarly as in common hybrid connected with engine via wheels.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    14th International Conference on Mechatronics Mechatronika 2011

  • ISBN

    978-80-8075-476-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    16-20

  • Název nakladatele

    Alexander Dubček University of Trenčín

  • Místo vydání

    Trenčín

  • Místo konání akce

    Trenčianske Teplice, Slovakia

  • Datum konání akce

    1. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku