Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelling of Aircraft DC Generator Voltage Regulation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F12%3A00479353" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/12:00479353 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modelling of Aircraft DC Generator Voltage Regulation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article describes aircraft DC generator voltage regulation. The basic principles of an aircraft DC generator and a carbon-pile voltage regulator are explained. The experimental part starts with the creation of a mathematical model of both the aircraft generator and the voltage regulator. Then a simulation of the generator-regulator system in the MATLAB-Simulink program was done. The results of this simulation, represented by the generator?s external load characteristics and the voltage-time characteristics of the generator-regulator system are then presented in this paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Modelling of Aircraft DC Generator Voltage Regulation

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes aircraft DC generator voltage regulation. The basic principles of an aircraft DC generator and a carbon-pile voltage regulator are explained. The experimental part starts with the creation of a mathematical model of both the aircraft generator and the voltage regulator. Then a simulation of the generator-regulator system in the MATLAB-Simulink program was done. The results of this simulation, represented by the generator?s external load characteristics and the voltage-time characteristics of the generator-regulator system are then presented in this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 15th International Conference on Mechatronics ? Mechatronika 2012

  • ISBN

    978-80-01-04987-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    209-214

  • Název nakladatele

    Czech Technical University in Prague

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000324949300039