Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TJ100 Inlet Distortion Testing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F15%3A00531474" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/15:00531474 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/MILTECHS.2015.7153692" target="_blank" >10.1109/MILTECHS.2015.7153692</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    TJ100 Inlet Distortion Testing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes the measurement of total pressure distortion of the TJ100 engine inlet and its influence on engine operation. The pressure distortion was generated by a specially designed distortion screen. Measurement was performed at different engine speeds. An example of the measured pressure distributions at the Aerodynamic Interface Plane (AIP) at one engine speed and the respective distortion parameters are presented. Change of the distortion parameters with engine speed and the influence of the distortion to the engine compressor map and engine performance are presented and discussed.

  • Název v anglickém jazyce

    TJ100 Inlet Distortion Testing

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the measurement of total pressure distortion of the TJ100 engine inlet and its influence on engine operation. The pressure distortion was generated by a specially designed distortion screen. Measurement was performed at different engine speeds. An example of the measured pressure distributions at the Aerodynamic Interface Plane (AIP) at one engine speed and the respective distortion parameters are presented. Change of the distortion parameters with engine speed and the influence of the distortion to the engine compressor map and engine performance are presented and discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference on Military Technology 2015

  • ISBN

    978-80-7231-976-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    461-466

  • Název nakladatele

    University of Defence

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku