Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Possibilities of Hyperbolic Navigation during the Approach to Landing Phase

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F16%3A00533001" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/16:00533001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/DASC.2016.7778087" target="_blank" >10.1109/DASC.2016.7778087</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Possibilities of Hyperbolic Navigation during the Approach to Landing Phase

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is aimed at the analysis of possibilities of the implementation of the hyperbolic TDOA (Time Difference Of Arrival) based system intended for aircraft navigation during the approach to landing phase of flight. For this purpose, conventional systems like ILS, MLS, GNSS, etc. are used today. Requirements on hyperbolic system were determined based on accuracy of actually utilized systems. The possibility to achieve these requirements was verified by simulation for LKPD Pardubice airport. The final section describes the configuration of the system together with proposed coded signals, which are starting point for initial real experiments.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of Hyperbolic Navigation during the Approach to Landing Phase

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is aimed at the analysis of possibilities of the implementation of the hyperbolic TDOA (Time Difference Of Arrival) based system intended for aircraft navigation during the approach to landing phase of flight. For this purpose, conventional systems like ILS, MLS, GNSS, etc. are used today. Requirements on hyperbolic system were determined based on accuracy of actually utilized systems. The possibility to achieve these requirements was verified by simulation for LKPD Pardubice airport. The final section describes the configuration of the system together with proposed coded signals, which are starting point for initial real experiments.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Digital Avionics Systems Conference (DASC), 2016 IEEE/AIAA 35th

  • ISBN

    978-150905600-2

  • ISSN

    2155-7195

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    IEEE, USA

  • Místo konání akce

    Sacramento, California, USA

  • Datum konání akce

    25. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000390558400139