Metody měření charakteristik komunikačních kanálů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F17%3A00534549" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/17:00534549 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.unob.cz/fvt/struktura/k206/Documents/veda/MDSPSL2017_Sbornik.pdf" target="_blank" >http://www.unob.cz/fvt/struktura/k206/Documents/veda/MDSPSL2017_Sbornik.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metody měření charakteristik komunikačních kanálů
Popis výsledku v původním jazyce
Při návrhu moderního navigačního systému pro přesné přiblížení na přistání a přistání bylo naše výzkumné pracoviště donuceno uvažovat o nahrazení standardizovaných modelů komunikačních kanálů takovým, který by lépe popisoval reálný stav v blízkosti letišť v konečné fázi letu. V tomto článku je rozebrán teoretický základ nutný pro zjištění charakteristik přenosových kanálů a navržena metodika pro úpravu modelu komunikačního kanálu v pásmu L pro navigační systém TDOA využívající signály s rozprostřeným spektrem.
Název v anglickém jazyce
Methods of Communication Channel Estimation
Popis výsledku anglicky
Our research team has encountered a difficulty designing a modern navigation system for final approach and has been forced to consider replacing a standardized communication channel model with a new one, which would describe the real state near airports during the final phase of the flight. This article deals with a theoretical background necessary to find out channel characteristics and to propose a methodology for modifying the channel in the L band occupied by the TDOA navigation system using spread spectrum techniques.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
20202 - Communication engineering and systems
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Měření, diagnostika a spolehlivost palubních soustav letadel 2017
ISBN
978-80-7582-012-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
159-173
Název nakladatele
Univerzita obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
18. 10. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—