Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metody měření charakteristik komunikačních kanálů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F17%3A00534549" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/17:00534549 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.unob.cz/fvt/struktura/k206/Documents/veda/MDSPSL2017_Sbornik.pdf" target="_blank" >http://www.unob.cz/fvt/struktura/k206/Documents/veda/MDSPSL2017_Sbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metody měření charakteristik komunikačních kanálů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Při návrhu moderního navigačního systému pro přesné přiblížení na přistání a přistání bylo naše výzkumné pracoviště donuceno uvažovat o nahrazení standardizovaných modelů komunikačních kanálů takovým, který by lépe popisoval reálný stav v blízkosti letišť v konečné fázi letu. V tomto článku je rozebrán teoretický základ nutný pro zjištění charakteristik přenosových kanálů a navržena metodika pro úpravu modelu komunikačního kanálu v pásmu L pro navigační systém TDOA využívající signály s rozprostřeným spektrem.

  • Název v anglickém jazyce

    Methods of Communication Channel Estimation

  • Popis výsledku anglicky

    Our research team has encountered a difficulty designing a modern navigation system for final approach and has been forced to consider replacing a standardized communication channel model with a new one, which would describe the real state near airports during the final phase of the flight. This article deals with a theoretical background necessary to find out channel characteristics and to propose a methodology for modifying the channel in the L band occupied by the TDOA navigation system using spread spectrum techniques.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20202 - Communication engineering and systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Měření, diagnostika a spolehlivost palubních soustav letadel 2017

  • ISBN

    978-80-7582-012-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    159-173

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    18. 10. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku