Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of Stress Distribution of Tracked Vehicle Torsion Bar

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F18%3A00535620" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/18:00535620 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://transportmeans.ktu.edu/wp-content/uploads/sites/307/2018/02/Transport-means-I-dalis-2018-09-25.pdf" target="_blank" >https://transportmeans.ktu.edu/wp-content/uploads/sites/307/2018/02/Transport-means-I-dalis-2018-09-25.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of Stress Distribution of Tracked Vehicle Torsion Bar

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Torsion bars are the crucial elements of a vehicle suspension system. This paper demonstrates the analysis of the stress distribution of the torsion bar of a tracked vehicle. A virtual model of the tracked vehicle based on the Adams/ATV with modified suspension is used. The loads on road wheels of the suspension are obtained through dynamic analyses of the whole vehicle. Stress distribution of the torsion bar under dynamic loads is acquired by Adams Durability. The model can be used to optimize the characteristics of tracked vehicle suspension, detect hot spots in flexible bodies, and improve component design.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Stress Distribution of Tracked Vehicle Torsion Bar

  • Popis výsledku anglicky

    Torsion bars are the crucial elements of a vehicle suspension system. This paper demonstrates the analysis of the stress distribution of the torsion bar of a tracked vehicle. A virtual model of the tracked vehicle based on the Adams/ATV with modified suspension is used. The loads on road wheels of the suspension are obtained through dynamic analyses of the whole vehicle. Stress distribution of the torsion bar under dynamic loads is acquired by Adams Durability. The model can be used to optimize the characteristics of tracked vehicle suspension, detect hot spots in flexible bodies, and improve component design.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Transport Means 2018

  • ISBN

  • ISSN

    1822-296X

  • e-ISSN

    2351-7034

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    140-144

  • Název nakladatele

    Kaunas University of Technology

  • Místo vydání

    Kaunas

  • Místo konání akce

    Trakai

  • Datum konání akce

    3. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku