Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Air traffic controller workload environment - ATC communication aspect

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F18%3A00536551" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/18:00536551 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://transportmeans.ktu.edu/wp-content/uploads/sites/307/2018/02/Transport-means-II-A4-2018-09-25.pdf" target="_blank" >https://transportmeans.ktu.edu/wp-content/uploads/sites/307/2018/02/Transport-means-II-A4-2018-09-25.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Air traffic controller workload environment - ATC communication aspect

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Workload inside the Air Traffic Controller (ATCO) environment consists of elements of several main areas, which cover all possible Air Traffic Control (ATC) activities. Aside from flight rules procedure tasks inside specific areas, Air Traffic flow structure and density; in particular ATC technology usage and the ATC Communications, are playing a very significant role. In order to continue in the ATCO Workload experimentation by the simulation testing with the CASS (Connective Autonomous Surveillance System), we are firstly obliged to describe precisely all elements which contribute to ATCO workload environment. The main outcome of this paper, dealing with ATCO workload, is to describe one of these elements inside the Workload area, which is the ATC Communication area.

  • Název v anglickém jazyce

    Air traffic controller workload environment - ATC communication aspect

  • Popis výsledku anglicky

    Workload inside the Air Traffic Controller (ATCO) environment consists of elements of several main areas, which cover all possible Air Traffic Control (ATC) activities. Aside from flight rules procedure tasks inside specific areas, Air Traffic flow structure and density; in particular ATC technology usage and the ATC Communications, are playing a very significant role. In order to continue in the ATCO Workload experimentation by the simulation testing with the CASS (Connective Autonomous Surveillance System), we are firstly obliged to describe precisely all elements which contribute to ATCO workload environment. The main outcome of this paper, dealing with ATCO workload, is to describe one of these elements inside the Workload area, which is the ATC Communication area.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Transport Means 2018

  • ISBN

  • ISSN

    1822-296X

  • e-ISSN

    2351-7034

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    903-908

  • Název nakladatele

    Kaunas University of Technology

  • Místo vydání

    Kaunas

  • Místo konání akce

    Trakai

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku