Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový potenciál českého operního publika, Studie a teze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60447711%3A_____%2F12%3A%230000006" target="_blank" >RIV/60447711:_____/12:#0000006 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jednotahd.cz/dotaznik/zaverecnazprava/zaverecnazprava.php" target="_blank" >http://www.jednotahd.cz/dotaznik/zaverecnazprava/zaverecnazprava.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový potenciál českého operního publika, Studie a teze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Texty obsahují metodiku výzkumu (komparaci s výzkumem diváků, který provedla Opera Europa), statistickou a obsahovou analýzu dotazníkového šetření diváků operních představení, analýzu marketingového chování českých operních domů a doporučení změn, modelovou analýzu marketingu Teatro alla Scala v Itálii. Přílohy obsahují průběžné analýzy a zprávy, dotazníkový formulář.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Opera Audience Marketing Potential, Studies and Thesis

  • Popis výsledku anglicky

    Texts contain the research methodology (the comparison with research of audience made by Opera Europe), statistical and content analysis of survey of opera audience, analysis of marketing behavior of the Czech opera houses and recommending changes, modelanalysis of marketing in Teatro alla Scala (Italy). Annexes: interim analysis, questionnaire form.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/DD07P03OUK003" target="_blank" >DD07P03OUK003: Marketingový potenciál českého operního publika</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů