Marketingový potenciál českého operního publika, Studie a teze
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60447711%3A_____%2F12%3A%230000006" target="_blank" >RIV/60447711:_____/12:#0000006 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.jednotahd.cz/dotaznik/zaverecnazprava/zaverecnazprava.php" target="_blank" >http://www.jednotahd.cz/dotaznik/zaverecnazprava/zaverecnazprava.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový potenciál českého operního publika, Studie a teze
Popis výsledku v původním jazyce
Texty obsahují metodiku výzkumu (komparaci s výzkumem diváků, který provedla Opera Europa), statistickou a obsahovou analýzu dotazníkového šetření diváků operních představení, analýzu marketingového chování českých operních domů a doporučení změn, modelovou analýzu marketingu Teatro alla Scala v Itálii. Přílohy obsahují průběžné analýzy a zprávy, dotazníkový formulář.
Název v anglickém jazyce
Czech Opera Audience Marketing Potential, Studies and Thesis
Popis výsledku anglicky
Texts contain the research methodology (the comparison with research of audience made by Opera Europe), statistical and content analysis of survey of opera audience, analysis of marketing behavior of the Czech opera houses and recommending changes, modelanalysis of marketing in Teatro alla Scala (Italy). Annexes: interim analysis, questionnaire form.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/DD07P03OUK003" target="_blank" >DD07P03OUK003: Marketingový potenciál českého operního publika</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů