Interaktivní prezentace marketingového výzkumu českého operního publika
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60447711%3A_____%2F12%3A%230000004" target="_blank" >RIV/60447711:_____/12:#0000004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interaktivní prezentace marketingového výzkumu českého operního publika
Popis výsledku v původním jazyce
Interaktivní databáze výsledků dvou kol dotazníkového šetření v rámci výzkumu Marketingový potenciál českého operního publika. Obsahuje veškerá data získaná z deseti operních domů České republiky, a to jak formou papírového, tak elektronického dotazníku.Lze volit různé sestavy údajů podle divadel i podle jednotlivých témat (divákům položených otázek)
Název v anglickém jazyce
Interactive presentation of marketing research of the Czech opera audience
Popis výsledku anglicky
Interactive database of the results from two rounds of questionnaire survey made within the research of the Czech Opera Audience Marketing Potential. The database involves all the data acquired from ten opera houses in Czech Republic (both from the paperand electronic questionnaire). It is possible to choose different sets of data, according to theatres or according to specific topics (questions that were asked).
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/DD07P03OUK003" target="_blank" >DD07P03OUK003: Marketingový potenciál českého operního publika</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—