Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interaktivní prezentace marketingového výzkumu českého operního publika

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60447711%3A_____%2F12%3A%230000004" target="_blank" >RIV/60447711:_____/12:#0000004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interaktivní prezentace marketingového výzkumu českého operního publika

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Interaktivní databáze výsledků dvou kol dotazníkového šetření v rámci výzkumu Marketingový potenciál českého operního publika. Obsahuje veškerá data získaná z deseti operních domů České republiky, a to jak formou papírového, tak elektronického dotazníku.Lze volit různé sestavy údajů podle divadel i podle jednotlivých témat (divákům položených otázek)

  • Název v anglickém jazyce

    Interactive presentation of marketing research of the Czech opera audience

  • Popis výsledku anglicky

    Interactive database of the results from two rounds of questionnaire survey made within the research of the Czech Opera Audience Marketing Potential. The database involves all the data acquired from ten opera houses in Czech Republic (both from the paperand electronic questionnaire). It is possible to choose different sets of data, according to theatres or according to specific topics (questions that were asked).

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/DD07P03OUK003" target="_blank" >DD07P03OUK003: Marketingový potenciál českého operního publika</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče