Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MARKETINGOVÁ STUDIE ZÁLOŽNÍCH ZDROJŮ ENERGIE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A7766" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:7766 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    MARKETING STUDY OF UNITERRUPTIBLE POWER SUPPLIES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article ?Marketing Study on Selected Product Assortment? deals with marketing study application at uniterruptible power supplies (UPS). For the purpose of the marketing study, there was selected a business subject, which represents selected market ?it was company called Altron a.s. The company has already been present at market ten years and in 2000 year has the company occupied the largest market share among all the concurrence. The study is elaborated on market standby resources analysis and consequently marketing strategy analysis of the Altron a.s. When evaluating reached information, there are suggested certain changes in Altron procedures for the marketing strategy of the company to be in perfect harmony with present market development and also with increasing Internet influence on business. The term Internet is often mentioned as a medium, providing alternatives of marketing instruments solution. The Internet significance (when focusing on marketing and logistics in busines

  • Název v anglickém jazyce

    MARKETING STUDY OF UNITERRUPTIBLE POWER SUPPLIES

  • Popis výsledku anglicky

    The article ?Marketing Study on Selected Product Assortment? deals with marketing study application at uniterruptible power supplies (UPS). For the purpose of the marketing study, there was selected a business subject, which represents selected market ?it was company called Altron a.s. The company has already been present at market ten years and in 2000 year has the company occupied the largest market share among all the concurrence. The study is elaborated on market standby resources analysis and consequently marketing strategy analysis of the Altron a.s. When evaluating reached information, there are suggested certain changes in Altron procedures for the marketing strategy of the company to be in perfect harmony with present market development and also with increasing Internet influence on business. The term Internet is often mentioned as a medium, providing alternatives of marketing instruments solution. The Internet significance (when focusing on marketing and logistics in busines

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Agricultura Tropica et Subtropica

  • ISSN

    80-213-1057-X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    37

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    81-86

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus