Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zásady tvorby elektronických výukových kurzů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A8873" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:8873 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zásady tvorby elektronických výukových kurzů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Elektronická výuka je jednou z moderních technologií výuky. Ale i přes všechny možnosti, které elektronická výuka poskytuje, je příprava kurzů pro distanční vzdělávání velmi složitá a náročná na přípravu. Elektronické výukové kurzy lze rozdělit na on-line a off-line kurzy pro distanční a prezenční výuku. Společným rysem všech těchto kurzů je to, že se skládají z jednotlivých lekcí. Lekce by měli být uspořádány hierarchickým způsobem (například jako v běžných papírových výukových materiálech): úvodní lekce, lekce pro výuku nové látky, opakovací a testovací lekce a organizační lekce. Také struktura jednotlivých lekcí by měla být správně uspořádána. Lekce by se měla skládat z těchto částí: obsah, plán výuky, podmínky splnění kurzu, lekce pro výuku novéhoučiva, testovací část, informace a seznam literatury. Velmi důležitou součástí lekce je právě část testovací, neboť ta zprostředkovává zpětnou vazbu a dává studentovi i lektorovi informaci o tom, jak student zvládá vyučovanou látku. I v e

  • Název v anglickém jazyce

    Quides of creation electronic learning courses

  • Popis výsledku anglicky

    E-learning is one of modern form of education but preparation courses for distance education is very difficult. We can divide courses for e-learning: online courses and off-line courses for distance and present education. Common feature of all this courses is, that they are consist of lessons. Lessons should be organizate hierarchical (alike as in common ?paper? lecture notes). Basic types of lessons are introductory lesson, losson for teaching, lesson for revise and testing and organizational lesson. Asturucture of lessons should be standardized too, for example from this parts: a content, a schedule, education part, a quiz and test, an information and literature. Very important part of lesson is trstiny part, which intermediate feed back. Testing part gives student and tutor information how student understand taught problems. In electronic learning courses has tutor an important possition too. His main target in e-learning isn´t in primary learning, but in managing of courses and le

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků - doktorandský seminář

  • ISBN

    80-213-1150-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    13-13

  • Název nakladatele

    PEF ČZU Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    17. 2. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku