Efektivní ústní komunikace při hodnocení pracovníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A9068" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:9068 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivní ústní komunikace při hodnocení pracovníka
Popis výsledku v původním jazyce
Komunikaci lze považovat za prostředek, kterým jsou lidi v organizaci vzájemně propojeni a jehož pomocí lze veškerou činnost podniku korigovat tak, aby bylo dosaženo společenského cíle. Úkolem organizace tedy je prostřednictvím komunikace a využíváním všech vhodných komunikačních technik zabezpečit sjednocení veškerých činností. Jednou z nepostradatelných vlastností vedoucího pracovníka je schopnost ovládat základní komunikační techniky na nichž do jisté míry závisí i efektivita práce podřízených a spolupracovníků. Osobní rozhovor mezi vedoucím pracovníkem a podřízeným je limitován faktory, které mohou výrazně ovlivnit úspěšnost tohoto rozhovoru. Dobrá komunikační strategie je založena nejen na dobrém mluvení a vytváření dobrého komunikačního klimatu,ale i na dobré znalosti psychologických a sociálních mechanismů.
Název v anglickém jazyce
Effective verbal communication related to the employees assessment
Popis výsledku anglicky
Communication could be taken as a means of the mutual connection between people in the institution and by force of this means could be all activities in the institution corrected with target to gain social objective. An objective of the institution is toensure unification of the all activities through the communication. One of the essential characteristic of the manager is ability to know basic communications technology which is also important for effectiveness of the juniors and colleagues. Personal interview between manager and junior is limited by the factors, which could very affect success of this interview. Good communications strategy is based not only on good verbal communication and creating good communications atmosphere, but also on good knowledges of the social and psychological mechanisms.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Controlling v řízení, Komunikační systém podniku jako nástroj efektivního řízení, Etika v řízení
ISBN
80 - 213 -1270
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
PEF, ČZU v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
ČZU v Praze, Pef
Datum konání akce
3. 6. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—