Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efektivní ústní komunikace při hodnocení pracovníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A9068" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:9068 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Efektivní ústní komunikace při hodnocení pracovníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Komunikaci lze považovat za prostředek, kterým jsou lidi v organizaci vzájemně propojeni a jehož pomocí lze veškerou činnost podniku korigovat tak, aby bylo dosaženo společenského cíle. Úkolem organizace tedy je prostřednictvím komunikace a využíváním všech vhodných komunikačních technik zabezpečit sjednocení veškerých činností. Jednou z nepostradatelných vlastností vedoucího pracovníka je schopnost ovládat základní komunikační techniky na nichž do jisté míry závisí i efektivita práce podřízených a spolupracovníků. Osobní rozhovor mezi vedoucím pracovníkem a podřízeným je limitován faktory, které mohou výrazně ovlivnit úspěšnost tohoto rozhovoru. Dobrá komunikační strategie je založena nejen na dobrém mluvení a vytváření dobrého komunikačního klimatu,ale i na dobré znalosti psychologických a sociálních mechanismů.

  • Název v anglickém jazyce

    Effective verbal communication related to the employees assessment

  • Popis výsledku anglicky

    Communication could be taken as a means of the mutual connection between people in the institution and by force of this means could be all activities in the institution corrected with target to gain social objective. An objective of the institution is toensure unification of the all activities through the communication. One of the essential characteristic of the manager is ability to know basic communications technology which is also important for effectiveness of the juniors and colleagues. Personal interview between manager and junior is limited by the factors, which could very affect success of this interview. Good communications strategy is based not only on good verbal communication and creating good communications atmosphere, but also on good knowledges of the social and psychological mechanisms.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Controlling v řízení, Komunikační systém podniku jako nástroj efektivního řízení, Etika v řízení

  • ISBN

    80 - 213 -1270

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    PEF, ČZU v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    ČZU v Praze, Pef

  • Datum konání akce

    3. 6. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku