Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reprezentace elementární znalosti pomocí modelu lineárního programování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F06%3A15385" target="_blank" >RIV/60460709:41110/06:15385 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Elementary knowledge representation by linear programming model

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with linear programming models as knowledge representation. Generally, knowledge representation and mathematical model have some common properties. They have strong relationship to problems situation solution and very similar life cycle from construction to implementation. Mathematical model is a tool for finding a solution; knowledge is a product of experience with successfully implementation of that solution. The article defines a term of ?elementary knowledge? as a specific type ofknowledge unit and shows its possible representation in concrete illustrative case study.

  • Název v anglickém jazyce

    Elementary knowledge representation by linear programming model

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with linear programming models as knowledge representation. Generally, knowledge representation and mathematical model have some common properties. They have strong relationship to problems situation solution and very similar life cycle from construction to implementation. Mathematical model is a tool for finding a solution; knowledge is a product of experience with successfully implementation of that solution. The article defines a term of ?elementary knowledge? as a specific type ofknowledge unit and shows its possible representation in concrete illustrative case study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Knowledge and Systems Sciences: Towards Knowledge Synthesis and Creation

  • ISBN

    962-8286-91-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    139-144

  • Název nakladatele

    Global Link Publisher

  • Místo vydání

    Beijing, Čína

  • Místo konání akce

    Beijing, Čína

  • Datum konání akce

    22. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku