Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační využití statistické analýzy dotazníkového šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A21887" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:21887 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informační využití statistické analýzy dotazníkového šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pořizování dat formou dotazníku, ve kterém jsou zjišťovány názory reprezentativního výběrového souboru respondentů na nejrůznější oblasti lidské činnosti, je velmi častou formou získávání informací. Výsledky získané statistickou analýzou takových informací představují důležitý podpůrný nástroj, který využívají ke svému rozhodování manažeři firem a podnikatelé např. při průzkumu trhu a chování spotřebitelů. Komplexně se řešením těchto úkolů zabývá marketingový výzkum trhu zahrnující širokou škálu různýchaspektů od vymezení řešených úkolů a specifikaci potřebných informací přes způsoby získání dat a výběr metod jejich zpracování tak, aby bylo možné získané informace použít pro kvalifikované rozhodování, posouzení otázek reprezentativnosti a časové stability získaných výsledků. Omezujícími faktory tohoto výzkumu jsou finanční a časové limity, které je nutno promítnout do nákladů i časového harmonogramu pro řešení konkrétního průzkumu. Dotazníková šetření při marketingovém výzkumu

  • Název v anglickém jazyce

    Informational utilization of a statistical analysis of questionnaire surveys

  • Popis výsledku anglicky

    Surveys which use questionnaires as a tool for obtaining information from various areas of human activities are a frequent way how data is collected. Subsequent statistical analysis of such data can serve as an important support for company managers andeneterprisers in making strategical decisions. Market research is a special discipline which offers global approach and a wide spectrum of methods used for such purposes, starting from formulating of the objectives and specification of the information needed through methods of obtaining data and their analysis to drawing conclusions, evaluation of objectivity and stability of the results. Limiting factors of such research are time and financial resources, which are to be considered in advance during planning the survey. Statistical analysis of data from the questionnaire surveys in the market research supports decisions on the both sides, supply and demand: ?when and where to sell? and ?when and where to buy? the assessed product. It is

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and Responsibility in Education. Proceedings of papers 2007.

  • ISBN

    978-80-213-1649-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    57-63

  • Název nakladatele

    Department of Systems Engineering, FEM, Czech University of Life Sciences in Prague

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    30. 5. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku