Využití ekonometrického modelu k hodnocení obchodních efektů reklamní kampaně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22577" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22577 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití ekonometrického modelu k hodnocení obchodních efektů reklamní kampaně
Popis výsledku v původním jazyce
Se vzrůstajícím objemem prostředků vynakládaných na reklamu vzrůstají i nároky na její vyhodnocování. Jednou z metod, která se nabízí pro odhad obchodních efektů reklamní kampaně, je využití ekonometrických modelů. Ačkoliv se nejedná o metodu universálnía aplikovatelnou ve všech případech, v případech, kdy je možno ji využít, může být dobrým nástrojem. V této práci bylo ekonometrické modelování využito pro odhad obchodních efektů reklamních kampaní společnosti Provident Financial. Z výsledků vyplynulo,že reklamní kampaně byly účinné, co se týče vyvolané reakce a zvýšeného zájmu ze strany spotřebitelů. Dále se prokázalo, že účinky reklamní kampaně se projevovaly i po skončení kampaně, i když jen velmi krátce. Hypotéza o tom, že kampaň zasáhla cílový segment potvrzena nebyla.
Název v anglickém jazyce
Application of Econometric Modeling in Estimation of Business Effects of Advertising
Popis výsledku anglicky
Importance of estimation of business effects of advertising increases together with increasing expenditures spent every year by firms on promotion. Econometric modelling is one of the huge bundle of method that can be used. Although its application is limited and econometric models must be used carefully, in some cases can be useful tools. In this paper econometric model is used to estimate business effects of advertising campaign of Provident Financial. Results indicate that PF?s advertising is quite successful in rising of consumer?s interest but quite abortive in targeting. Analysis also shows that the effects of advertising are relatively short.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Think Together 2007
ISBN
978-80-213-1623-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
0-0
Název nakladatele
Česká zemědělská Univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
13. 2. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—