Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití ekonometrického modelu k hodnocení obchodních efektů reklamní kampaně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22577" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22577 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití ekonometrického modelu k hodnocení obchodních efektů reklamní kampaně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Se vzrůstajícím objemem prostředků vynakládaných na reklamu vzrůstají i nároky na její vyhodnocování. Jednou z metod, která se nabízí pro odhad obchodních efektů reklamní kampaně, je využití ekonometrických modelů. Ačkoliv se nejedná o metodu universálnía aplikovatelnou ve všech případech, v případech, kdy je možno ji využít, může být dobrým nástrojem. V této práci bylo ekonometrické modelování využito pro odhad obchodních efektů reklamních kampaní společnosti Provident Financial. Z výsledků vyplynulo,že reklamní kampaně byly účinné, co se týče vyvolané reakce a zvýšeného zájmu ze strany spotřebitelů. Dále se prokázalo, že účinky reklamní kampaně se projevovaly i po skončení kampaně, i když jen velmi krátce. Hypotéza o tom, že kampaň zasáhla cílový segment potvrzena nebyla.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of Econometric Modeling in Estimation of Business Effects of Advertising

  • Popis výsledku anglicky

    Importance of estimation of business effects of advertising increases together with increasing expenditures spent every year by firms on promotion. Econometric modelling is one of the huge bundle of method that can be used. Although its application is limited and econometric models must be used carefully, in some cases can be useful tools. In this paper econometric model is used to estimate business effects of advertising campaign of Provident Financial. Results indicate that PF?s advertising is quite successful in rising of consumer?s interest but quite abortive in targeting. Analysis also shows that the effects of advertising are relatively short.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Think Together 2007

  • ISBN

    978-80-213-1623-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    0-0

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská Univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    13. 2. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku