Současnost a budoucnost internetové reklamy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508359" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508359 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současnost a budoucnost internetové reklamy
Popis výsledku v původním jazyce
Oblast Internetu a marketingových aktivit na Internetu je dynamicky se rozvíjející. Nejvíce viditelnou a zajímavou je ovšem reklama na Internetu. Ale ani ne tak reklamní formáty a jejich cena, ale především její efektivnost a budoucnost. Budoucnost je podle všechno velmi růžová.
Název v anglickém jazyce
Present time and future of Internet advertisement
Popis výsledku anglicky
It is very hard to write about the future such a young media like Internet is. Internet advertising is younger than Internet. This paper deals with present time and future of internet advertisement and its effectiveness. Internet advertisement is not only banner. The effectiveness of internet advertisements is decreasing but the paradox is that the business with these marketing formats is still increasing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy v marketingovej komunikácii
ISBN
978-80-8105-090-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakulta masmediální komunikáte UCM v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
20. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—