Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současnost a budoucnost internetové reklamy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508359" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508359 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současnost a budoucnost internetové reklamy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Oblast Internetu a marketingových aktivit na Internetu je dynamicky se rozvíjející. Nejvíce viditelnou a zajímavou je ovšem reklama na Internetu. Ale ani ne tak reklamní formáty a jejich cena, ale především její efektivnost a budoucnost. Budoucnost je podle všechno velmi růžová.

  • Název v anglickém jazyce

    Present time and future of Internet advertisement

  • Popis výsledku anglicky

    It is very hard to write about the future such a young media like Internet is. Internet advertising is younger than Internet. This paper deals with present time and future of internet advertisement and its effectiveness. Internet advertisement is not only banner. The effectiveness of internet advertisements is decreasing but the paradox is that the business with these marketing formats is still increasing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy v marketingovej komunikácii

  • ISBN

    978-80-8105-090-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediální komunikáte UCM v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    20. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku