DIGITALIZACE REKLAMY A JEJÍ EKONOMICKÉ EFEKTY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F15%3A69997" target="_blank" >RIV/60460709:41110/15:69997 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
DIGITALIZACE REKLAMY A JEJÍ EKONOMICKÉ EFEKTY
Popis výsledku v původním jazyce
Stále rostoucí požadavky na využití nově přicházejících informačních technologií nutí mnoho podniků k revolučním krokům za účelem udržení si korektního přístupu vůči svým zákazníkům. Podnik, který v dnešní době plánuje dosažení firemního úspěchu, je nucen sledovat a analyzovat vývoj informačních technologií a chování vybraného okruhu zákazníků, na které cílí prodej svých produktů či služeb. Internetový marketing za poslední dobu prochází významným technologickým vývojem. Technické vědomosti jsou nyní nezbytnou součástí správného nastavení a vedení reklamy na internetu v digitální formě. Příspěvek se proto zabývá vyhodnocením internetové reklamy z hlediska její ekonomické efektivity pro podnik. Na konkrétním příkladu bude potvrzena či vyvrácena otázka,zda internetová digitální reklama má pro podniky lepší budoucnost oproti ostatním standardním formám reklamy.
Název v anglickém jazyce
Digitisation of advertising and its economic effects
Popis výsledku anglicky
The ever growing demand for the use of new information technologies has been forcing many companies to make revolutionary steps in order to maintain fair approach to their customers. Any company striving to be successful in these days has to monitor andanalyze the development of information technologies and behavior of the customers to whom the company wants to sell its products and services. Internet marketing has been undergoing a huge technological development. Technical knowledge has become essential in order to set up and keep the digital advertisement on the internet. This document therefore focuses on assessment of the economic efficiency of internet advertising of the company. The real-life example will be used to prove or disprove the statement that internet digital advertising has better future than other standard forms of advertising.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Scientific Conference on Marketing Identity 2015: Digital Life
ISBN
978-80-8105-779-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
126-136
Název nakladatele
UNIV SS CYRIL & METHODIUS TRNAVA-UCM TRNAVA, FAC MASS MEDIA COMMUNICATION, NAM J HERDU 2 917 01, TRNAVA, SLOVAK REPUBLIC 2012, SLOVAKIA
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
10. 11. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—