Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DIGITALIZACE REKLAMY A JEJÍ EKONOMICKÉ EFEKTY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F15%3A69997" target="_blank" >RIV/60460709:41110/15:69997 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DIGITALIZACE REKLAMY A JEJÍ EKONOMICKÉ EFEKTY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stále rostoucí požadavky na využití nově přicházejících informačních technologií nutí mnoho podniků k revolučním krokům za účelem udržení si korektního přístupu vůči svým zákazníkům. Podnik, který v dnešní době plánuje dosažení firemního úspěchu, je nucen sledovat a analyzovat vývoj informačních technologií a chování vybraného okruhu zákazníků, na které cílí prodej svých produktů či služeb. Internetový marketing za poslední dobu prochází významným technologickým vývojem. Technické vědomosti jsou nyní nezbytnou součástí správného nastavení a vedení reklamy na internetu v digitální formě. Příspěvek se proto zabývá vyhodnocením internetové reklamy z hlediska její ekonomické efektivity pro podnik. Na konkrétním příkladu bude potvrzena či vyvrácena otázka,zda internetová digitální reklama má pro podniky lepší budoucnost oproti ostatním standardním formám reklamy.

  • Název v anglickém jazyce

    Digitisation of advertising and its economic effects

  • Popis výsledku anglicky

    The ever growing demand for the use of new information technologies has been forcing many companies to make revolutionary steps in order to maintain fair approach to their customers. Any company striving to be successful in these days has to monitor andanalyze the development of information technologies and behavior of the customers to whom the company wants to sell its products and services. Internet marketing has been undergoing a huge technological development. Technical knowledge has become essential in order to set up and keep the digital advertisement on the internet. This document therefore focuses on assessment of the economic efficiency of internet advertising of the company. The real-life example will be used to prove or disprove the statement that internet digital advertising has better future than other standard forms of advertising.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Scientific Conference on Marketing Identity 2015: Digital Life

  • ISBN

    978-80-8105-779-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    126-136

  • Název nakladatele

    UNIV SS CYRIL & METHODIUS TRNAVA-UCM TRNAVA, FAC MASS MEDIA COMMUNICATION, NAM J HERDU 2 917 01, TRNAVA, SLOVAK REPUBLIC 2012, SLOVAKIA

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    10. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku