Digitisation of Advertising and Its Economic Effect.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F16%3A%230000074" target="_blank" >RIV/04274644:_____/16:#0000074 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Digitisation of Advertising and Its Economic Effect.
Popis výsledku v původním jazyce
The ever growing demand for the use of new information technologies is forcing many companies to take revolutionary steps in order to maintain fair approach to their customers. Any company striving to be successful in these days has to monitor and analyse the development of information technologies and behaviour of the segment of customers to whom the company wants to sell its products and services. Internet marketing has been undergoing a huge technological development. Technical knowledge has become essential in order to set up and keep the digital advertisement on the internet. Therefore, this document focuses on the assessment of the economic efficiency of internet advertising of a company. The real-life example will be used to verify or falsify the hypothesis whether internet digital advertising has better future in comparison with the other standard forms of advertising.
Název v anglickém jazyce
Digitisation of Advertising and Its Economic Effect.
Popis výsledku anglicky
The ever growing demand for the use of new information technologies is forcing many companies to take revolutionary steps in order to maintain fair approach to their customers. Any company striving to be successful in these days has to monitor and analyse the development of information technologies and behaviour of the segment of customers to whom the company wants to sell its products and services. Internet marketing has been undergoing a huge technological development. Technical knowledge has become essential in order to set up and keep the digital advertisement on the internet. Therefore, this document focuses on the assessment of the economic efficiency of internet advertising of a company. The real-life example will be used to verify or falsify the hypothesis whether internet digital advertising has better future in comparison with the other standard forms of advertising.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing Identity - Digital Life - Part I.
ISBN
9788081057793
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
68-80
Název nakladatele
Publishing house of Michal Vaško
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
10. 11. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—