Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digitisation of Advertising and Its Economic Effect.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F16%3A%230000074" target="_blank" >RIV/04274644:_____/16:#0000074 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Digitisation of Advertising and Its Economic Effect.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The ever growing demand for the use of new information technologies is forcing many companies to take revolutionary steps in order to maintain fair approach to their customers. Any company striving to be successful in these days has to monitor and analyse the development of information technologies and behaviour of the segment of customers to whom the company wants to sell its products and services. Internet marketing has been undergoing a huge technological development. Technical knowledge has become essential in order to set up and keep the digital advertisement on the internet. Therefore, this document focuses on the assessment of the economic efficiency of internet advertising of a company. The real-life example will be used to verify or falsify the hypothesis whether internet digital advertising has better future in comparison with the other standard forms of advertising.

  • Název v anglickém jazyce

    Digitisation of Advertising and Its Economic Effect.

  • Popis výsledku anglicky

    The ever growing demand for the use of new information technologies is forcing many companies to take revolutionary steps in order to maintain fair approach to their customers. Any company striving to be successful in these days has to monitor and analyse the development of information technologies and behaviour of the segment of customers to whom the company wants to sell its products and services. Internet marketing has been undergoing a huge technological development. Technical knowledge has become essential in order to set up and keep the digital advertisement on the internet. Therefore, this document focuses on the assessment of the economic efficiency of internet advertising of a company. The real-life example will be used to verify or falsify the hypothesis whether internet digital advertising has better future in comparison with the other standard forms of advertising.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing Identity - Digital Life - Part I.

  • ISBN

    9788081057793

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    68-80

  • Název nakladatele

    Publishing house of Michal Vaško

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    10. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku