Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PODPORA TVORBY A VYUŽITÍ METODICKÝCH MODELŮ STRATEGICKÉHO MYŠLENÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22939" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22939 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PODPORA TVORBY A VYUŽITÍ METODICKÝCH MODELŮ STRATEGICKÉHO MYŠLENÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá tvorbou modelu strategického myšlení. Na základě analýzy dotazníků z podnikové praxe byly zjištěny závěry, které se promítly do formulování algoritmu tvorby modelu strategického myšlení pomoci vhodného software. K zpracování modelu bylo využito desktopové aplikace založené na ASP.NET technologii s využitím nástroje Microsoft Visual studio 2005 a dostupné databáze ? MS SQL Server. Příspěvek popisuje jednotlivé kroky tvorby modelu strategického myšlení (strategického rozhodování) doplněny znalostní databází. Model umožňuje interaktivní komunikaci při tvorbě strategie založené především na hodnotové orientaci.

  • Název v anglickém jazyce

    SUPPORT FOR CREATION AND USING OF INTERACTIVE THE METHODS FOR MODELS STRATEGIC THINKING

  • Popis výsledku anglicky

    The scientific paper consider with creation models of strategic thinking. The results of the questionare research idicate conclusion, which used for formulate of the algorithm creation of models strategic thinking. For creation of models used of softwareprogramme Microsoft Visual Studio 2005. The paper describe singles steps strategic decides, komplete about knowledge dates. Models enablig interaktiv communitacion be creation strategy foundation on value orientation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F2697" target="_blank" >GA402/05/2697: Modely strategického myšlení pro generování konkurenční výhody ( v agribusinessu)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing v teorii, výzkume a praxi

  • ISBN

    978-80-8069-957-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    97-103

  • Název nakladatele

    SPU v Nitře

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Podkylava

  • Datum konání akce

    13. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku