PODPORA TVORBY A VYUŽITÍ METODICKÝCH MODELŮ STRATEGICKÉHO MYŠLENÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22939" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22939 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PODPORA TVORBY A VYUŽITÍ METODICKÝCH MODELŮ STRATEGICKÉHO MYŠLENÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá tvorbou modelu strategického myšlení. Na základě analýzy dotazníků z podnikové praxe byly zjištěny závěry, které se promítly do formulování algoritmu tvorby modelu strategického myšlení pomoci vhodného software. K zpracování modelu bylo využito desktopové aplikace založené na ASP.NET technologii s využitím nástroje Microsoft Visual studio 2005 a dostupné databáze ? MS SQL Server. Příspěvek popisuje jednotlivé kroky tvorby modelu strategického myšlení (strategického rozhodování) doplněny znalostní databází. Model umožňuje interaktivní komunikaci při tvorbě strategie založené především na hodnotové orientaci.
Název v anglickém jazyce
SUPPORT FOR CREATION AND USING OF INTERACTIVE THE METHODS FOR MODELS STRATEGIC THINKING
Popis výsledku anglicky
The scientific paper consider with creation models of strategic thinking. The results of the questionare research idicate conclusion, which used for formulate of the algorithm creation of models strategic thinking. For creation of models used of softwareprogramme Microsoft Visual Studio 2005. The paper describe singles steps strategic decides, komplete about knowledge dates. Models enablig interaktiv communitacion be creation strategy foundation on value orientation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F2697" target="_blank" >GA402/05/2697: Modely strategického myšlení pro generování konkurenční výhody ( v agribusinessu)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing v teorii, výzkume a praxi
ISBN
978-80-8069-957-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
97-103
Název nakladatele
SPU v Nitře
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Podkylava
Datum konání akce
13. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—